Hallo en HELP,
ik heb altijd KPN gehad en mijn wifi liep via Time Capsule en ik had een “eigen netwerk”. Elke dag werd er automatisch een backup gemaakt.
Nu ben ik een half jaar naar het buitenland geweest en internet etc opgezegd. Nu ben ik weer weer terug en heb wederom KPN aangeschaft. Bij het aansluiten vonden mijn telefoons, iPad en iMac meteen het oude netwerk weer en verbonden automatisch. Wat dat betreft werkt alles perfect.
ECHTER er worden geen backups gemaakt en als ik finder ga kijken staat de timecapsule ook niet bij apparaten.
In het Airport-Configuratieprogramma staat zowel internet, Time Capsule als Airport Express genoemd, alle drie met een groen bolletje. Wat gaat er mis?? Van KPN krijg ik geen enkele medewerking!!
De melding die de Time Machine geeft is de volgende:
Time Machine kan het maken van de reservekopie op 'Time Capsule van Jurgen.local' niet voltooien.
De reservekopie is niet voltooid vanwege een netwerkprobleem. Zorg ervoor dat de computer en de reservekopieschijf zich in hetzelfde netwerk bevinden en dat de reservekopieschijf is ingeschakeld. Probeer vervolgens opnieuw een reservekopie te maken.
Nieuwste geslaagde reservekopie: 9 april 2019
DANK JE WEL VOOR DEGENE DIE ME KAN HELPEN!!