Skip to main content

KLACHT
13 december 2022 is er contact geweest met KPN. Wij moesten een handmatige case aanmaken omdat er geen signaal via onze glasvezelkabel werd gesignaleerd. Wij hebben een nieuwbouw woning waar een glasvezelkastje in zit met kabel. Kortom; alles is aanwezig om een modem te laten aansluiten (zou je denken…) Het is nu 14 februari 2023. Wij hebben nog steeds geen internet en er is NOG STEEDS niemand langs geweest om ons te helpen. Wij bellen wekelijks met KPN maar die geven geen gehoor. Zij blijven aangeven te wachten op de aannemer tot hij de kabel komt doormeten bij ons. Maar tevergeefs, hij is nog niet geweest Wij zitten dus nu al 3 volle maanden zonder internet?! Via de KPN servicelijn wordt iedere keer aangegeven dat zij het ook niet weten. Wij werken allebei thuis en dit is enorm belemmerd voor ons werk. Wij willen dat KPN ZSM dit probleem bij ons komt oplossen. Wil iemand AUB contact met ons gaan leggen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Hoi @Paula Walter, welkom hier. 

Nog steeds geen glasvezel in de nieuwbouwwoning. Ik begrijp dat je daar van baalt. Vaak wordt in nieuwbouwwijken de glasvezel wel al in de oplgeleverde woningen aangebracht. Alleen is de centrale dan nog niet klaar voor opleveringen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat bij jou zo is. In ieder geval begrijp ik uit jouw verhaal dat de aannemer de installatie nog moet afmelden als afgerond. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Ga ik kijken of ik iets voor je kan achterhalen over de stand van zaken. Hoor graag van je. 


Dag @Bart_Z 


Dank voor je reactie.

zojuist heb ik alle gegevens toegevoegd. Mocht je nog iets missen, hoor ik het graag


Bedankt voor de gegevens. Alleen om een of andere reden kan ik geen aanvraag vinden op het adres. Deze klopt wel? 

In ieder geval ziek ik wel dat op het adres de aansluiting voor 10 maart staat. Let er wel op dat een streefdatum is. Dus geen harde datum. Meer kan ik zo niet zien behalve dat de aannemer nog contact opneemt voor het plaatsen. 


dag @Bart_Z ,

 

de datum is al 4x verschoven. Gek dat u het adres niet kan vinden. 
 

is het mogelijk om over de mail contact te hebben?


Als de aannemer de datum niet gehaald wordt door de aannemer wordt deze automatisch verschoven. Het blijft helaas wachten tot de aansluiting gereed gemeld wordt. Ik kan er voor nu niet meer van maken hoe graag ik ook wil.Â