Skip to main content

Probleem opgelost. Nogmaals alles los gehaald maar nu interne netwerk nog niet aangesloten. Eerst het modem aangezet, daarna glasvezelpunt. Internet verbinding opgebouwd daarna interne netwerk weer aangesloten. 


heeft de klantenservice je daarbij geholpen ? ik heb namelijk hetzelfde probleem en zit al 3 dagen zonder tv en internet.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Dennis-, welkom! Ik zie dat je contact hebt gehad en dat er een ticket aangemaakt is. Dat ticket is echter gesloten, omdat de betreffende afdeling er niets mee kon. Zij geven aan dat je moet mailen naar abuse@kpn.com en dat de collega's je daar graag verder helpen. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


@Marcia_  ik heb ze donderdag al gemailed en gevraagd over een blokkade maar ze geven aan mij geen blokkade te hebben gegeven in de afgelopen weken.

nu heb ik gister nog een mail gestuurd met alle correspondentie erbij maar er wordt niet op gereageerd.


Ik verwacht dat je wel bericht krijgt! Anders stuur er nog even een mail achteraan. Als ik je had kunnen helpen, dan had ik dat absoluut gedaan!


@Marcia_  werkt het abuse team wel gewoon op zaterdag ?


Ik zie dat er inmiddels een monteur voor je aangevraagd is! Er is blijkbaar toch iets anders aan de hand?