Skip to main content

Ik zit al 5 dagen zonder diensten! Ik wil graag dat het zo snel mogelijk opgelost wordt! Als het kan vandaag of nu al! Om 8:30 begin ik met thuiswerken en daar heb ik een bekabelde internet nodig!

Welkom op het forum @Maybeline, hoewel de aanleiding helemaal niet leuk is :frowning2:

Het is erg lastig thuiswerken zonder internet, ik kijk dan ook graag wat er gaande is en hoe ik je zo snel mogelijk verder kan helpen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Beste Maja,

 

Heb ik al gedaan. Ik heb ook mijn klantnummer ingevoerd.

 

 


@Maybeline Ik zie dat de situatie in behandeling is bij onze collega's van een achterliggende afdeling, het lijkt er op dat je lijn overgenomen is door een andere provider terwijl dit natuurlijk niet de bedoeling is

Mijn collega's doen hun best op dit zo spoedig mogelijk op te lossen en nemen zo snel mogelijk contact op over het verdere verloop van deze situatie, op dit moment is het heel erg druk dus hier kan een aantal dagen overheen gaan. 

Is er daarom met mijn collega's al gesproken over een noodpakket? Een tijdelijke oplossing waarbij je gebruik kunt maken van een 4G modem en een Digitenne kastje, waardoor je toch kunt internetten en tv kijken? 


Nee nog niet en ben mijn nieuwe baan al kwijt


@Maybeline Dat meen je niet:disappointed_relieved: Wat verschrikkelijk zuur:confounded: . Om je weer snel online te krijgen heb ik een noodpakket voor je aangevraagd. Morgen kun je dit pakket ophalen om 14.30uur, bij de Readshop bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms wanneer het pakket is afgeleverd bij de Readshop.  Om het pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. 


Details: 

Naam Servicepunt:

The Read Shop

Straat en huisnr:

Van Harenstraat 32

Postcode en plaats:

8471JE Wolvega