Skip to main content

Het nieuwe modem is aangesloten. Werkt natuurlijk niet!!! Waardeloze service van KPN. De eerste monteur op 07/01/2021 had al een ander modem aangesloten. Jullie monteurs werken langs elkaar heen. Het interesseert niemand wat! 7 dagen geen service voor mijn moeder van 86! Bravo zegt het voort!

De monteurs snappen er geen fluit van. De helpdeskmedewerker zijn heel aardig maar kunnen niets!

Dit alles na overgang van telfort naar KPN!!!!

 

M. Molenkamp

P.S. vast internet werkt natuurlijk nog niet. Ze begrijpen er niets van…..

 

Zijn er nog moderators die mijn berichten lezen of worden die er ook moe van? Net als ik.


ik had vanmiddag een om 13.16 uur een sms gekregen met de volgende melding:

 

  • Beste klant, Uw Direct Online Pakket is weer geactiveerd. Mvg, KPN

Ik denk dat het hier gaat om de activatie van de Digitenne in verband met het niet hebben van vast internet op VSDL. Maar ik kan het mis hebben maar het vaste internet werkt (ook) nog niet.

Wel nu raad eens… na het resetten van de Digitenne box en het zoeken naar zenders……………………..

Nederland 1,2, en 3 doen het en de rest nog steeds NIET!!!!

 

Waar heeft deze sms van vanmiddag nu betrekking op?

 

KAN IEMAND MIJ EEN ANTWOORD GEVEN?????


oh ja, kreeg vanavond nog een e-mail van de KPN met als onderwerp:

 

  • dank voor uw geduld!!!!!

Hier begon het bericht mee:

 

  • U hebt laatst een bericht gekregen van ons over de oplossing voor het trage tv-menu. We hebben uw tv-ontvanger nu geüpdatet, waardoor het tv-menu weer snel werkt. We willen u nogmaals bedanken voor uw geduld. Daarom geven we u graag wat extra kijkplezier voor jong en oud.

Mijn moeder had helemaal geen problemen met een traag menu. Nu is alles heeeeeeeeel traaag. Ofwel gelijk aan nul! Ik weet het flauwe grap maar verplaatst u zich eens in mijn 86 jarige moeder. Corona, bijna geen bezoek, bellen via een mobieltje (de simpelste) wat voor haar al een uitdaging is….

 

KPN slaapt zacht……..


zijn er nog moderators die dit op willen nemen of is het te link?


Nog een nieuwtje op dit late uur!

 

Digitenne werkt er zijn meerdere zenders zichtbaar dus ik kan mijn moeder morgenochtend verblijden met televisie! Hallluja!!!!

Alles wat rest is haar de afstandsbediening uitleggen…. Oh sh………

Tja, iemand moet toch wat doen…… anders heeft ze niets.

 


nog moderators wakker op dit uur? Of überhaupt? Hallo, hallo, hallo, hallo, hallo,……….

Roep in de duisternis.

 


Hallo, hallo, alle moderators in bed gekropen bij de avondklok…. Niemand die een zinnig antwoord kan geven??

 


Hallo, hallo, alle moderators in bed gekropen bij de avondklok…. Niemand die een zinnig antwoord kan geven??

 

Moet je de moderators op zaterdag na middernacht niet kwalijk nemen. KPN is voorzover ik het ervaren heb niet anders dan de vroegere PTT een 8/5 organisatie, Anderzijds, er is hier een hele mooie pagina voor. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/


Hallo CorL,

 

Ja ik weet het. Een klacht indienen is makkelijk maar ik vraag om een oplossing en een duidelijke terugkoppeling. Die krijg je gewoon niet en dat is jammer. Bovendien heb ik al eerder gevraagd om terugkoppeling. Dan zal er ook niet veel begrip zijn.

Het is makkelijk om sorry te zeggen en te hopen dat het probleem snel wordt opgelost. Daar heb je als consument geen fluit aan.

De eerste monteur was heel duidelijk dat er geen probleem was met de modems, de lijn naar het appartement maar puur een softwarefout na de Telfort migratie. Ik wil gewoon dat mijn moeder van 86 kan bellen om bereikbaar te zijn en TV kijken om haar dag een beetje inhoud te geven.


Ik heb net de link geprobeerd die CorL heeft gegeven. Na het invullen van de postcode en huisnummer geeft de robot aan dat er geen probleem is op dit adres!!!!! Dit is een gotspe!!! Heb je dus geen fluit aan.

Je kan een afspraak maken met een monteur en die ga je zelf wel- of niet betalen afhankelijk van het probleem. Er zijn zover mij bekend al 5 monteurs met het probleem bezig geweest. Er is niets opgelost of bekend over het probleem. Het noodpakket is gearriveerd en aangesloten dus de KPN weet dat er iets aan de hand is. De groet vraag: wat?????

De genoemde link heeft totaal geen zin.  :-((((((((((((

 

Wordt ooit vervolgd. Nogmaals mijn moeder was Telfort klant zonder enig probleem.


ja, zolang KPN niet reageert doe ik het zelf op deze manier.

Net KPN gebeld en men wilde mij niet helpen omdat mijn moeder niet naast mij zit. Die ligt namelijk al in bed. Sind 7 januari is dit de eerste keer dat dit mij is overkomen. Normaal werd ik gevraagd om de laatste 3 cijfers van haar bankrekening. Doordat ik zoveel keren met de KPN heb gebeld weet ik nu zonder haperen of storen deze nummers.

Weer een groot voorbeeld hoe de KPN hun klanten wil helpen.

 

WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF!!!!


Hi @mkmolenkap, ik zie dat dit topic volledig is overgeslagen door ons als moderators. Ontzettend slordig dit! Mijn oprechte excuses. Dit had niet mogen gebeuren. 

Ik zie een nummer onder je gegevens, maar daarop krijg ik geen gehoor. Heb je een nummer voor ons waarop we je kunnen bereiken? Zou je het hier in willen vullen onder 'Persoonlijke opmerkingen’ en ons een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan pakken we dit morgen gelijk op.  

Dankjewel. 


Hopelijk komt alles goed, want oh mijn god wat is dit allemaal slecht geregeld van KPN. Inderdaad...Bij Telfort liep ALLES lekker soepel en nog nooit problemen gehad.


Hallo,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Volgens mij weten jullie toch het telefoonnummer omdat mijn klantnummer in mijn profiel staat?

Het is natuurlijk een mobiel want het vaste nummer werkt niet sinds 7 januari j.l.

Wat is er toch aan de hand met kpn? Jullie moeten toch over genoeg lijnen (KPN) beschikken. Wat nu als mijn buren een kpn abonnement willen van jullie? Dan is dat toch zo geregeld. Geef mij die lijn dan. Geen gedoe met migratie van Telfort naar kpn. Want daar zit het in volgens de eerste monteur in van 12/01/2021. Goede en professionele aanpak van deze man maar heeft uiteindelijk ook niets kunnen doen. De daarop volgende monteurs aan huis waren drama

De buren hebben XS4All. Dus bijna ook van jullie en geen problemen (lijn niet stabiel maar ok).


Dankjewel voor je gegevens. We hebben elkaar zojuist gesproken, ik kom hierop terug zodra ik een reactie heb van de desbetreffende afdeling. 


Update voor de meelezers: sinds vanmiddag is alles weer in de lucht. @mkmolenkap Dankjewel voor je begrip en geduld. 


Hallo,

 

Gisteren werd ik gebeld door Alex_P de Moderator. Hij pikte dit onderwerp gisteren op.

Vanmiddag werd ik gebeld door de technische dienstverlener. Adequaat persoon die uitleg gaf wat er aan de hand was. Dit bevestigde de bevindingen van de eerste monteur op 12 januari.

Het v12 modem bleek niet bruikbaar en v10 na gesprek weer aangesloten. Die had ik hier gelukkig nog. Na 5 minuten branden alle lampjes groen en begonnen de 2 tv decoders de software op te waarderen. Dit duurde lang maar ik had geen tijd om er bij te blijven. Wifi opnieuw ingesteld met bruikbare SSID en wachtwoord. Snelheid 35Mbit download en 7 Mbit upload.

Telefoon werkt ook weer. Gisteren in overleg met Alex_P het vaste nummer naar de (tijdelijke) mobiel van mijn moeder doorgeschakeld waardoor ze bereikbaar werd voor thuiszorg, huisarts, zilveren kruis, etc. Dit had al veel eerder kunnen plaatsvinden. Daar had ik zelf ook niet verder bij stil gestaan.

Uiteindelijk is het na het bespreken van het probleem met Alex_P binnen een dag opgelost. Dus waarom is er de 21 dagen daarvoor niets mee gedaan. Er zijn nota bene meerdere moderators die mijn post hebben gelezen!

Dit had veel eerder opgelost kunnen worden!!

Voor mijn moeder ben ik blij. Ik als haar zoon heb zo mijn bedenkingen over de werkwijze en manier van communiceren binnen de kpn.


Internet, TV en telefoon werkt weer goed. Afgelopen vrijdag was het dus als van ‘Telfort oud’.

 

Ik werd vandaag gebeld door een KPN monteur die de storing wilde gaan verhelpen………. Ik zat gelukkig in een stoel anders was ik omgevallen van verbazing (of teleurstelling). Wat is er toch aan de hand bij kpn??? Deze werkwijze (miscommunicatie) kan toch op alle storingen van toepassing zijn?

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meningen en ervaringen van andere forum gebruikers.

 

Vraag van mijn moeder van 86: waarom moest het zo lang duren?

 


Hallo forummoderators,

IK ben iets vergeten te melden. Gewoon even om je weer te verbazen.

Op 28 januari werkte alles weer. Dus mijn moeder blij en ik was verlost van het vervelende klagen op dit forum. Sorry daarvoor maar ik kreeg totaal geen feedback. Hopelijk heeft kpn hier iets van geleerd. Maar goed……..

Op 3 februari werd ik gebeld door een monteur. Raad eens waarom????  Tatatata…. om de problemen met het internet op te lossen!!!!! Ik heb zo hard moeten lachen dat ik niet meer bijkwam. Ik heb gelachen omdat het probleem al 5 dagen opgelost was. Goed heb dat aan de meneer verteld en hij was heel blij. Op diezelfde dag kreeg ik een werk/orderbon voor werkzaamheden. Ja, ja….. en in verband met cojona was de bon door de monteur getekend. In totaal zijn 8 extra eenheden van werk in rekening gebracht van elk 0,00 euro van elk een kwartier!!!!!!!!

Nou ik geloof dat hier de KPN een oor wordt aangenaaid. Sorry voor dit taalgebruik maar kan er niets anders van maken.

Leuk die kpn en zijn onderaannemers!!!! Ik heb de bon bijgevoegd zonder naw gegevens. Wat is hier aan de hand? Totaal geen terugkoppeling?????

 

Alle eer gaat uit Naar ene Alex_P voor het oplossen van deze case…...

 

Fijne dag….. Slaap zacht

 


Hoi M, dat je nog bent gebeld kan een beetje door mij komen. Omdat ik vond dat dit spoed was heb ik meerdere afdelingen aangesproken buiten de normale procedures om. Beter laat dan nooit. 

Ik verbaas me wel over die bon, aangezien die monteur helemaal niet langs is geweest. Ik ga dit hier melden bij de monteursorganisatie en security afdeling om te kijken hoe dit zit. Dankjewel!