Skip to main content

Ik ben zo zwaar teleurgesteld in KPN. We zijn al 8 jaar klant maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en dat 10x heen en weer.

 

We zijn verhuisd naar een nieuwbouw woning. We hebben 2 weken lang internet en tv gehad, alles werkte, helemaal blij mee. Tot 5 maart… Vanaf die datum hebben we geen internet en tv meer. We hebben een nieuwe modem gekregen, er is een monteur geweest (afgelopen donderdag), uren in gesprek geweest met de klantenservice met als resultaat geen internet en tv. De monteur van afgelopen donderdag heeft het doorgestuurd naar een ‘troubleshooter’ binnen KPN maar ook hier horen we niks van. 

 

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld en kregen we te horen dat het een administratief probleem is van KPN en dat het wel weer een week kon duren… Dit kan toch niet???? 

 

Wanneer we morgen geen toezegging hebben dat het DEZE WEEK is opgelost stappen we morgen over. 

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een moderator gaat dit snel oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Overal waar prive bij staat is alleen zichtbaar voor jezelf en de moderator.


Hoi @Marjanne123, welkom bij ons op het forum. Er is iets niet goed gegaan rond jullie verhuizing begrijp ik! Het heeft gewerkt en daarna opeens uit het niets niet meer. Wat er precies aan de hand is durf ik nog niet te zeggen, ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan waardoor ik nog niet met je mee kan kijken. Kan je daar jouw gegevens volledig invullen, en een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kunnen we met je meekijken.

Ik begrijp dat je de klantenservice ook al vaker hebt gebeld, dat is de snelste weg om iemand te spreken of duidelijkheid te krijgen. Zij kunnen direct met je meekijken.


@Marjanne123 , redelijk herkenbaar probleem zolangzamerhand...Als je voor de gein hier op het forum een beetje meeleest komen dit soort problemen geregeld voor.Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan maar het afschuiven wat diverse afdelingen doen is denk ik een terugkerende ergenis van veel mensen,met name de tijd wat nodig is om bij de juiste afdeling of persoon uit te komen.Het lijkt af en toe wel of er zowat niemand bevoegd is om de koe bij de hoorns te vatten.Aan de monteurs ligt het totaal niet,die doen hun uiterste best.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Marjanne123, op je profiel zie ik nog geen gegevens staan waardoor ik niet met je mee kan kijken. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als we hier nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.


Hallo Jasper,

Mijn vrouw is er mee gestopt om contact te zoeken met kpn, ik neem het van haar over. We hebben nog altijd geen verbinding en het opsturen van een noodpakket lukt ook niet volgens de klantenservice. De afgelopen dagen al uren lang gebeld met de klantenservice maar oplossingen zijn er niet. Zelfs het inloggen met ons kpn id lukt de afgelopen dagen niet meer! Nu dus wel weer

Ik het profiel aangevuld met mijn gegevens. 

 


@Geenverbinding Herkenbaar. Wij wachten ook al 3 weken op een oplossing. Ons ticket ligt blijkbaar bij een afdeling waar alleen berichten naartoe gestuurd kunnen worden en die vervolgens “zsm contact opnemen”. We zijn inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen reactie vanuit KPN.

Ik sta op het punt om de boel op te zeggen


Zo ziet dus een gemiddelde dag eruit na een storing!


Er is mij nu door de klantenservice belooft dat ik voor 17:30 een mail kan ontvangen met een bevestiging waar en wanneer ik een noodpakket kan ophalen. Mijn prognose is dat die mail er niet komt en dat ik na 17:30 weer kan bellen met de klantenservice om het verhaal voor de zoveelste keer uit te leggen.


Inderdaad geen bericht. Zojuist maar weer eens gebeld met de klantenservice. De aanvraag voor een noodpakket blijkt nu telkens naar de verkeerde afdeling te zijn gestuurd. Hoe moeilijk kan het zijn?

Nu maar weer afwachten, afgesproken dat ik nog één keer wacht tot morgenmiddag 12:00. 

Als zelfs het opsturen van een noodoplossing niet lukt kun je volgens mij spreken van een falend systeem.

Bij geen bericht bel ik met de klantenservice maar dan wel voor de laatste keer.

 

Gegroet Kpn


Ik zie dat je zojuist nog weer gebeld hebt. Mijn collega heeft actie uitgezet. Al snap ik goed dat je niet nog een keer had willen bellen. Wil je laten weten als je wat gehoord hebt? Want dit verloopt niet zoals moet. Ik heb ook mijn collega's morgenvroeg gevraagd dit in de gaten te houden. 


Goedemorgen Kpn,

Al een noodpakket gevonden?? Nog geen bericht hier.


Hi @Geenverbinding, nog niet :slight_frown:

Vanmiddag gaan we nog een poging wagen, we moeten dit toch voor elkaar kunnen krijgen voor jullie! Als we meer weten, hoor je dat hier ook direct!


Hallo Maja,

Dat we geen televisie en internet verbindinghebben is helemaal niet erg maar dat er continu dingen worden beloofd maar er vervolgens niets van uit komt ben ik zat, ik ben er helemaal klaar mee. 

Het vertrouwen in kpn is volledig weg. Voor mijn gevoel heb ik iedereen bij kpn als eens gesproken en sommige al meerdere keren. De laatste twee weken is er na elk gesprek geen oplossing of een belofte die niet uitkomt. 

Bij deze ga ik de klantenservice bellen, mijn gemaakte kosten terug vragen en het abonnement opzeggen.


Hoi @Geenverbinding,

Ik snap dat de teleurstelling groot is. Wij willen nog wel een poging wagen voor het regelen van een DOP, maar als jij al op hebt gezegd gaat dat lastig natuurlijk. 

Voor nu laat ik de keuze bij jou, Ik begrijp het ontzettend goed dat je vertrouwen geschaad is.


Hallo Hanna,

Ik heb inderdaad gebeld met de klantenservice om het abonnement op te zeggen maar ze hebben mij er van verzekerd dat het nu wel echt goed komt. Ik kan vandaag of maandag een bericht ontvangen gaven ze aan. 

Ik heb aangegeven alleen vandaag nog te willen wachten en je raad het al: nog steeds geen bericht.


Hoera, ik bericht ontvangen dat er morgen een DOP wordt geleverd!


Klopt. Ik heb zojuist een collega gevonden die dit voor jou geregeld heeft. We kwamen op jouw adres geen PostNL distributiecentra (in de buurt)tegen en hebben besloten om het aan de deur te laten bezorgen. We hopen dat er morgenmiddag iemand thuis is. 


Erg bedankt, er is morgenmiddag zeker iemand thuis!!


Hallo Kpn,

In het sms bericht over de levering van morgen staat dat er iets omgeruild moet worden. Ik neem aan dat dit niet van toepassing isaangezien we het modem nodig zijn als de verbinding weer werkt?


Dat is een foutje in de SMS. Excuus daarvoor. Er wordt eenzijdig iets afgeleverd. 


Oke, geen probleem. Daar ging ik ook van uit maar vroeg het even voor de duidelijkheid. Goed weekend


Alles gelukt met het DOP @Geenverbinding? Ik doe voorzichtig de aanname van wel, maar hoor dat toch graag ook nog even van jouzelf!


Hallo Maja,

Gisteren het DOP ontvangen. De Mifi werkte direct, erg blij mee. Met de digitenne kunnen we nog niet voldoende signaal krijgen. Waarschijnlijk omdat de televisie niet dichtbij een raam staat zoals in de instructie staat beschreven. We kunnen wel televisie kijken via de kpn app.


Hallo Maja,

Gisteren het DOP ontvangen. De Mifi werkte direct, erg blij mee. Met de digitenne kunnen we nog niet voldoende signaal krijgen. Waarschijnlijk omdat de televisie niet dichtbij een raam staat zoals in de instructie staat beschreven. We kunnen wel televisie kijken via de kpn app.

Top, fijn dat je in ieder geval weer gelijk online was! Jammer dat de Digitenne dan weer niet zo goed werkt, maar via iTV online heb je meer zenders en opties tot je beschikking dus dat is een mooi alternatief :blush: