Skip to main content

Ik zit nu al bijna een hele dag zonder internet. Op de site staat aangegeven dat er een storing is, maar hoe lang gaat deze nog duren?

@Auk Je Wat irritant dat je al de hele dag geen internet hebt. 

De "storing" die ik tegenkom gaat over mobiel, en is onderhoud aan het mobiele netwerk. 

Klopt het ook dat je mobiel internet bedoelt? 

Of bedoel je de thuisverbinding? 


Beiden, het is niet echt handig thuiswerken zo


@Auk Je Vreemd, echt de enige storing die ik tegenkom is het onderhoud van het mobiele netwerk. 

Je hebt dus helemaal geen diensten thuis? Ook bijvoorbeeld de tv werkt niet meer? 

Als dat inderdaad het geval is, hoe branden de lampjes op de Experiabox? 

En ik zie dat je ook glasvezel hebt, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje? 


@Auk Je Vreemd, echt de enige storing die ik tegenkom is het onderhoud van het mobiele netwerk. 

Je hebt dus helemaal geen diensten thuis? Ook bijvoorbeeld de tv werkt niet meer? 

Als dat inderdaad het geval is, hoe branden de lampjes op de Experiabox? 

En ik zie dat je ook glasvezel hebt, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje? 

Heb nu wel internet op mijn mobiel en de tv doet het ook. Alleen bij de laptop geeft hij nog steeds aan dat ik wel verbonden ben, maar zonder internet.


@Auk Je En als je op deze laptop de verbinding verbreekt en daarna weer opnieuw verbinding maakt, wat gebeurt er dan? 

 


@Auk Je En als je op deze laptop de verbinding verbreekt en daarna weer opnieuw verbinding maakt, wat gebeurt er dan? 

 

Dan doet hij nog steeds niets.

Oké en nu ook geen WiFi meer op mijn mobiel


@Auk Je Ik zie dat er ondertussen ook contact is geweest met mijn collega's van de klantenservice. 

Is het probleem daarmee opgelost, of bestaat het probleem nog?Â