Skip to main content

Wij zitten al een week  zonder diensten van kpn, afgelopen maandag zou een monteur de internetbundel omzetten van 100 naar 500 mbit,nieuwe modem enz. aangesloten door de monteur, maat geen signaal. Geen probleem zij de monteur, even naar een kast in de wijk en het is opgelost,toch niet maar we worden binnen 4 uur gebeld en aangesloten. Maar helaas geen telefoontje van kpn.zelf maar bellen,alles weer uitleggen,wordt er doodleuk verteld dat ze niks kunnen doen voor ons,alléén een nieuwe afspraak  inplannen voor een monteur,kan niet eerder dan woensdag,aangegeven dat een monteur bezoek niks op zal leveren maar daar wordt niet maar geluisterd.

Woensdag komt de monteur en je raad het al,hij kan niks doen, een andere afdeling moet de poort activeren,kan 2 dagen duren

Wit heet van woede bellen we weer met de kpn, weer alles uitleggen weer een vervolg afspraak ingepland voor een monteur, dat is namelijk het enige wat ze kunnen doen,vol trots verteld ze dat we in aanmerking komen voor een noodpakket, dit pakket dekt nog niet de helft van onze diensten.

Nog steeds kunnen ze niet zeggen wanneer het opgelost is en voor dinsdag   weer een monteur gepland.

Onze data bundel wat in het noodpakket zit is er maandag door dus weer geen diensten.

Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen  wij hebben een bedrijf aan huis en zijn momenteel dus slecht bereikbaar.

Ik zie niet gebeuren dat dit opgelost wordt en al die uren dat ik met ze aan de telefoon zit heeft niemand mij een antwoord kunnen geven. 

In en in triest met kpn. 

En voor alle duidelijkheid wij hadden voordat de eerste monteur kwam gewoon alle diensten, hij gast weg en je hebt niks meer

Beste @Lonneke 2018, welkom! Wat ontzettend rot dit zeg.. Ik kan me levendig voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Hoewel ik niet verwacht iets meer te kunnen doen, wil ik toch graag met je mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Er staat nu weer een monteur gepland? Normaliter is het zo dat als de ‘gewone’ monteur het niet op kan lossen, dat er dan een expert wordt aangestuurd om dit op te lossen namelijk. 


Ik kan je helaas niet meer vertellen dan er ook al door de klantenservice is gedaan, gistermiddag om 13:45. Ik ga er van uit dat de monteur die 16 februari nu komt, deze nare situatie voor jullie gaat oplossen.