Skip to main content

Wat is die KPN irritant en arrogant dat je ze niet eens per mail kan bereiken, zelf doen ze alles met een no-reply mail.

Al reeds meer dan een week geleden betaald en toch komt er een herinnering; om dat uit te schakelen, ja dat vernuft heeft KPN niet.

Ook afsluiting gerekend door KPN moet je weer bellen dat het niet klopt, weer een arrogante xxx aan de telefoon of een xxx die het niet snapt. xxx bedrijf maar ik ben te lui om over te stappen maar komt steeds dichterbij.

Ook we eens iemand aan de lijn gehad die gebeld had en een app gestuurd dat ik gelijk had ik bel terug en die zegt zij doodleuk "OH nou bel je wel he"

 

xxxbedrijf

 

admin: taalgebruik aangepast (zie huisregels ) en niet ter zake doende reacties verwijderd. 

Hoi @Geirriteerde klant 2, welkom hier. 

Zo, wat een taalgebruik! 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik even meekijken. :slight_smile:


Hoi @Geirriteerde klant 2, welkom hier. 

Zo, wat een taalgebruik! 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik even meekijken. :slight_smile:

Alex,

Als je zo een opmerking plaatst, dan svp de originele tekst laten staan. Nu kan degene die jij aanspreekt op zijn of haar taalgebruik jou aanspreken op laster. 

Ik bedoel dit positief tegen jou, want ik zie jou niet als een moderator die in basis alleen maar positief is over goede dingen van KPN en de minder goede dingen niet ziet. 

Of het een of het ander. Niet allebei. 

(Ik denk overigens dat je best goed hebt weergegeven wat de klant wil overbrengen). :joy:


 

Huh? Iemand terecht aanspreken op het taalgebruik is laster? Kom op zeg!


@Ernst-Jan Cor heeft wat tegen @Alex_P  en probeert hem een beetje uit, alleen blijft Alex tot nu toe altijd netjes tegenover Cor die hem steeds opzoekt.

Ga zo door Alex.:wink:


Ach, zoals in elke relatie hebben wij onze ups en downs. We komen er altijd uit. :wink: