Skip to main content

 

Zit al maanden op me handen omdat men zegt “het wordt beter, we zijn bezig...”

 

dus………..

 

Deze test is gedaan met een kabel die direct aan de router zit, men adviseerd KPN klantenservice bellen, ik spring nog liever van een brug af. Wel elke maand incasseren, en ons met een half product geven, monteurs zijn geweest (ook dat ging NIET vanzelfsprekend).

Mijn verstand zegt, lekker andere provider nemen, want dit is echt genant gewoon.

 

 

 

 

@Barret is dit alleen een mededeling of zoek je een oplossing? 


@Barret is dit alleen een mededeling of zoek je een oplossing? 

Ik heb de vraag al diversen keren gesteld aan KPN waneer werkt dit nou eens?

 

Dus ik vind het moeilijk te zeggen, want ik wordt nooit wijzer met KPN, ben echt kneiter pissig en diep teleurgesteld in de diensten die worden geleverd door KPN de laatste tijd en voel me als klant niet serieus genomen. De klantenservice kunnen niet of lastig voorzien van duidelijke antwoorden, en soms lijkt het erop dat zelfs intern de afspraken niet helder zijn.

Als klant van KPN verwacht je eerlijke en betrouwbare diensten, en op dit moment voel ik me verre van tevreden en serieus genomen. Als KPN niet eens het laagste snelheid kan garenderen, maar elke maand wordt er wel geld afgetikt, is het dan raar dat mensen frustreerd raken?

Ze leveren ons gewoon niet het product waarvoor wij betalen en dan lees ik maximaal 3 dgn refund,

mja, dan breekt mijn klomp, dit geintje gaat me te ver.


Misschien kan je op deze pagina je forum profiel aanvullen met informatie over jezelf en je abonnement. Op deze manier kan een KPN Medewerker (Moderator) misschien eens nakijken wat er speelt.

Kijkende naar de snelheid, zit je waarschijnlijk op DSL, klopt dit?

Wat is de maximum haalbare snelheid als je een postcode check doet via kpn.com ?

 

Ze leveren ons gewoon niet het product waarvoor wij betalen en dan lees ik maximaal 3 dgn refund,

Dat is niet correct, de 3-dagen refund waarover je het hebt haal je waarschijnlijk uit een andere post.

Een refund via het formulier wordt over het algemeen als volgt berekend, eerste keer dat een melding is ontvangen * het aantal dagen dat de klant geen gebruik heeft kunnen maken van de dienst = {refund}.

Als de eerste melding niet juist is ontvangen of verwerkt door de medewerker, en klant enkele dagen later wederom contact opneemt dan klopt de meldingsdatum van de storing niet en krijg je inderdaad kromme refund-bedragen.

Een refund bedrag is vrij eenvoudig zelf uit te rekenen, namelijk {maandprijs} / 30 * {storingsdagen} = {refundbedrag}. Overigens is het voorbeeld zoals ik hier aanhaal wettelijk vastgelegd zoals te lezen is op Consuwijzer.


Uw reactie is vriendelijk en respecteer dan ook je moeite, feit is dat ik KPN voor geen meter meer vertrouw, men smeert me de honing rond de mond met beloftes en monteurs maar ondertussen zit ik hier mee elke dag te kloten. Op een gegeven moment ben ik er klaar mee.

 


Ik snap dat u boos bent maar kpn heeft er totaal geen baat bij om een probleem langer te laten duren dan nodig. En u kunt toch gewoon een monteur bestellen? Die kost niets tenzij het probleem veroorzaakt wordt door iets in het klantdomein.  Welk type modem heeft u?


“klant domein” zegtie…. Die test is gedaan met een latop direct aan de router, bekabeld.

Ik zeg het je, het is niet mijn kant, het is KPN, maar niemand schijnt dat hier kunnen geloven.

Dit is nou zo’n frustratie Joep, dat van “zal de klant wel weer zijn" , tergend echt.

 


Nou dan zijn er dus geen kosten voor je als dat zo is. Bestel die monteur dan!!!! Dat kan hier


Nou dan zijn er dus geen kosten voor je als dat zo is. Bestel die monteur dan!!!! Dat kan hier

Je advies is vriendelijk.


Goedemiddag @Barret en welkom hier op ons forum :)

Nou dan zijn er dus geen kosten voor je als dat zo is. Bestel die monteur dan!!!! Dat kan hier

Hier kan ik me in eerste instantie alleen maar bij aansluiten; als het probleem aan de kant van KPN ligt, hoef je niet te betalen voor de monteur. Als je het fijn vindt, kan ik vanaf hier ook nog je verbinding eens doormeten en kijken wat daar uit gaat komen. Zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?