Skip to main content

Wij hier ook al maanden slechte WiFi al een paar monteurs over de vloer gehad dan werkt het een paar dagen en  dan begint het weer. Weer geen contact met Wi-Fi zelfs niet als je langs de experia box staat.

Ze zeggen dan weer dat wireless lampjes wel moeten branden en dan zeggen ze weer van niet. 

Ze weten het zelf niet volgens mij. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Al uren met kpn aan de telefoon gehangen en dan ook nog eens weg gedrukt worden. Dan kun je weer bellen weer in de wacht om moedeloos van te worden.  Hebben er meer van jullie deze ervaringen of ben ik de enige. 

Admin: eigen topic aangemaakt.

 

Welke experiabox heb en hoe ziet je netwerk er uit? Gebruik je wifi versterkers? Gebruik je draadloze verbindingsets?


Hebben experia v10 box. Met zwarte bekabelde Wi-Fi versterkers die geplaatst zijn door een monteur van kpn. 

Ze werkten daarna een paar dagen dus maar weer gebeld daar kwamen ze tot de conclusie dat de wireless op de experia box uit moest. Het werkte daarna weer even maar niet optimaal.

Nog een paar x gebeld alles gereset enz. Zelfs de glasvezel eruit enz.

Tot de conclusie gekomen dat er weer een monteur moest komen. Werkte het weer een paar dagen.

Weer gebeld en kwamen tot de conclusie dat de wireless lampjes wel moeten branden.

Wij weten het niet meer en kpn schijnbaar ook niet.

Komt steeds te staan kan geen verbinding maken of verificatie fout.   


Sowieso moet de wifi van de experiabox uit!!! Werkt het bekabeld wel goed en stabiel? Wat je kan proberen is helemaal opnieuw beginnen. Alles loshalen van de v10. V10 harde reset geven. Daarna de versterkers resetten en 1 voor 1 weer aansluiten met een wachttijd van enkele minuten tussen het aansluiten van de 2 versterkers. Ik heb dezelfde combi en bij mij werkt het uitstekend!


Hallo @2405 Flink vervelend, helemaal omdat je al zoveel hebt gedaan om alles goed aan de praat te krijgen. Ik vind dat Joep je een uitstekend advies geeft. Heb je dit inmiddels al uitgeprobeerd? 


Dit hebben we al meerdere malen gedaan. 

En dan werkt het weer een paar weken goed en dan is het weer hetzelfde liedje. 

Weet nu alleen nog niet of de WiFi van de experia box aan of uit moet. 

Dat weten ze bij KPN ook niet. De een zegt uit de ander aan. 

Staat nu aan en nu werkt de WiFi al een week goed overal. Maar zal niet te hard roepen. 


Reageer