Skip to main content

Al vanaf vorige week dinsdag heb ik geen internet en tv. Inmiddels is het maandag…

wat er aan de hand is? “Een storing” verdere informatie is er niet en krijg je niet. 

Iets meer duidelijkheid zou fijn zijn. Weten waar je aan toe bent. Je hoort NIETS van de KPN zelf, geen status, geen bericht dat ze ermee bezig zijn en al helemaal geen oplossing of meedenkende mensen om de dagen zonder internet en tv door te komen. Je gaat soms twijfelen aan jezelf of je niet zit te wachten op een bus die nooit komt, bij wijze van. 

Dan lees ik dingen over compensatie van 1/30… die paar euro’s compenseren never nooit de overlast die je hebt. Ik ben het vertrouwen in KPN kwijt, zo’n groot bedrijf maar puntje bij paaltje een waardeloze service en alleen maar uit op geld verdienen.

Goedemorgen @Marcelmarcel87 en welkom hier op onze Community :)

Een storing is natuurlijk nooit leuk, duurt altijd te lang en komt altijd ongelegen. We zijn inmiddels 2 dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Wat betreft de compensatie; op 1 juli 2017 is de Telecomwet gewijzigd. Hiermee zorgt de overheid voor duidelijkheid over compensatie bij netwerkstoringen. De vergoeding is gekoppeld aan je maandelijkse abonnementskosten. Duurt de storing  tussen de 12 en 24 uur? Dan heb je recht op één dertigste deel van je maandelijkse abonnementskosten met een minimum van € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er één dertigste deel bij.


Vooralsnog geen internet en geen tv…
Deze ochtend is een monteur geweest om het glasvezel kastje te vervangen.

Echter is dit niet het probleem maar ligt dit bij de centrale in de regio. De monteur gaf aan dat hij hiervoor zelf niets kan doen omdat het door externe aannemer opgelost moet worden.

Een noodpakket wat hij wilde regelen (digitenne) is door de medewerker van KPN gecanceld omdat volgens hun gegevens de storing om 14.00 uur opgelost zou zijn. Helaas verplaatsen deze verwachte tijden al een week van 14.00 naar 16.00 naar 22.00 etc etc.


Vooralsnog geen internet en geen tv…
Deze ochtend is een monteur geweest om het glasvezel kastje te vervangen.

Echter is dit niet het probleem maar ligt dit bij de centrale in de regio. De monteur gaf aan dat hij hiervoor zelf niets kan doen omdat het door externe aannemer opgelost moet worden.

Een noodpakket wat hij wilde regelen (digitenne) is door de medewerker van KPN gecanceld omdat volgens hun gegevens de storing om 14.00 uur opgelost zou zijn. Helaas verplaatsen deze verwachte tijden al een week van 14.00 naar 16.00 naar 22.00 etc etc.

Bedankt voor de toelichting @Marcelmarcel87. Wel balen dat het vervangen van het glasvezelkastje het probleem niet heeft verholpen. Heb jij toevallig ook KPN mobiel? In dat geval kan ik hier een gratis databundel van 100 GB aan toevoegen en kun je je telefoon als hotspot gebruiken. 


Nee helaas geen KPN Mobiel..


Reageer