Skip to main content

Wij hebben sinds 10.00 uur gisteren morgen geen tv, internet en telefoon. Eindtijd op de storing site wordt elke keer verplaats en staat nu op 18.00uur morgen avond.

 

Wij moeten vrij nemen omdat er niet thuis gewerkt kan worden of naar werk rijden terwijl dat niet uit komt. Graag weten we wat er aan de hand is en of KPN een alternatief kan aanbieden.

 

Hoi @Marco0402 en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. Ik ben bang dat ik niks aan de eindtijd van de storing kan doen maar kijk wel graag voor je na of ik je van meer duidelijkheid kan voorzien. Zou jij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Profiel ingevuld voor zover zinvol

 


Profiel ingevuld voor zover zinvol

 

Bedankt voor het aanvullen van je profiel @Marco0402.

Tot mijn spijt kan ik je niet van andere informatie voorzien dan de informatie die reeds bij jou bekend is. Er is inderdaad sprake van een storing en op dit moment is de verwachting dat dit morgen (23 december) om 18.00 is opgelost. Ontzettend zuur natuurlijk want een storing komt nooit gelegen, dat begrijp ik heel goed. Het gaat om een dienstgenerieke storing (er zijn dus meer mensen in je omgeving die met hetzelfde probleem kampen). Hopelijk weten de monteurs dit probleem sneller op te lossen maar helaas kan ik je die garantie ook niet geven, het spijt me :(


Tof, storing lijkt slechts maximaal 10 huizen te betreffen. Bij adres waar storing begint ligt al dagen een groot gat na een zoveelste gaslek veroorzaakt door de glasvezel idioten. Ook al dagen geen enkele activiteit aldaar.

Ik durf te gokken dat de storing vanavond om 18.00 uur niet is opgelost. Dan gaat iedereen lekker kerst vieren en zitten wij dus bijna een week zonder internet, tv en telefoon.

Echt top en fijne informatie verstrekking.


Tof, storing lijkt slechts maximaal 10 huizen te betreffen. Bij adres waar storing begint ligt al dagen een groot gat na een zoveelste gaslek veroorzaakt door de glasvezel idioten. Ook al dagen geen enkele activiteit aldaar.

Ik durf te gokken dat de storing vanavond om 18.00 uur niet is opgelost. Dan gaat iedereen lekker kerst vieren en zitten wij dus bijna een week zonder internet, tv en telefoon.

Echt top en fijne informatie verstrekking.

Update einddatum zojuist weer verschoven naar 24 dec 06.00uur.


Het is nu 24 dec. 18.00 uur geworden. Wat een verassing. En in de tussentijd doet KPN er alles aan om onbereikbaar te zijn.


Het is nu 24 dec. 18.00 uur geworden. Wat een verassing. En in de tussentijd doet KPN er alles aan om onbereikbaar te zijn.

Dat is natuurlijk teleurstellend @Marco0402, dat kan ik me ontzettend goed voorstellen 😞 Nu zie ik dat de storing is afgemeld maar dat jouw verbinding nog steeds niet werkt en dat hier een ticket voor is aangemaakt. Dit betekent dat onze technische dienst dit verder op gaat pakken en hier dieper in zou duiken. Uiteraard hoop ik dat ze dit zo snel mogelijk op weten te lossen zodat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting. Voor wat het waard is wil ik je ook oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.


Het meest teleurstellend is dat de informatie voorzieningen en bereikbaarheid gewoon ruk is bij KPN. Zodra er op internet gemeld is dat er een storing is, dan moet je het maar uitzoeken. Het enige antwoord is "onze monteurs zijn er mee bezig". Echter, zoals ik in mijn eerste bericht voorspelde is er tot na de kerst helemaal niet aan gewerkt. Ik kon het gat zien vanuit huis. Afdeling "klantenservice" doet zijn naam geen eer aan.