Skip to main content

Hallo mijn WiFi camera werkt oook alleen op 2,4ghz is het mogelijk mijn router alleen 2,4 uit te later zenden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke heeft u? Het zou niet nodig hoeven te zijn. Dat een router ook 5 GHz uitzend, daar zou een 2,4 GHz apparaat helemaal geen last van moeten hebben. Zie als je auto tanken met benzine bij een pomp die ook diesel aanbied. Dat die pomp ook diesel aanbied heeft die auto helemaal geen last van 🙄 (als het goed is...)


Beschrijving van de camera geeft namelijk duidelijk aan dat alleen 2,4ghz mogelijk is geen dual band.

krijg namelijk geen beeld op de laptop met via de app van de camera op de telefoon. 
 

maar alleen via de laptop kun je de camera bedienen nu heb ik beeld waar ik niks aan heb vandaar


Dus de camera doet het gewoon. De WiFi verbinding is er. Dan ligt het probleem bij uw mobiel ergens anders aan, niet aan de WiFi. Nogmaals: welke router heeft u?


V10 router, maar op de laptop moet ik toch ook gewoon beeld krijgen dan? Dit is mijn beeld nu op de telefoon kan dit dus niet zien op de laptop

 


Dus op de mobiel heeft u wel beeld, maar kunt u hem niet bedienen? Met bedienen bedoelt u: pan, tilt en zoom? U gebruikt op de mobiel een app? De originele app van de fabrikant? Heeft u de juiste app? Mogenlijk heeft de fabrikant verschillende apps voor verschillende modellen? Of zijn de functies om te bedienen alleen beschikbaar als u een betaald account heeft?

Op de laptop kunt u hem wel bedienen, maar heeft u geen beeld? Als u hem op de laptop bedient, dan ziet u het beeld op de mobiel veranderen? Hoe benadert u de camera vanaf de laptop? Gewoon in de browser via het ip adres? Heeft u al een andere browser geprobeerd


Ja op de telefoon heb ik de originele app, daar heb ik beeld maar kan er verder niks.

op de laptop heb ik via een webbrowser de camera programma. Daar zou ik de camera moeten kunnen bedienen maar het scherm is zwart en kan er niks mee camera is niet te bedienen. Ga morgen avicam even bellen daar heb ik de camera vandaag namelijk.


Mogelijk een probleem met een codec op de pc?


@HGD en dat mag zijn?