Skip to main content

ik heb het zelfde probleem, wegvallen van bekabeld internet, ook al een nieuw modem, nieuwe kabels gelegd en rechtstreeks op modem aan gesloten niks helpt. word er langzaam gek van , werk door corona thuis en conf calls worden dus steeds onderbroken.   TV doet het altijd , behalve de digitale gids die vat ook weg zodra en geen internet meer is. ben te einde raad. wie helpt. ??

admin: eigen topic aangemaakt

ik heb het zelfde probleem, wegvallen van bekabeld internet, ook al een nieuw modem, nieuwe kabels gelegd en rechtstreeks op modem aan gesloten niks helpt. word er langzaam gek van , werk door corona thuis en conf calls worden dus steeds onderbroken.   TV doet het altijd , behalve de digitale gids die vat ook weg zodra en geen internet meer is. ben te einde raad. wie helpt. ??

Gebruikt u een draadloze verbindingset? 


ja die ook, maar hoofd pc zit rechtstreeks op de router en die valt ook weg


Hi @hussel upgrade, welkom hier. 

Vreemd dit. Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@hussel upgrade, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.