Skip to main content

Ik heb een nieuwe experia v10 box. Hier heb ik nog geen wachtwoorden en dergelijke op veranderd en is geinstalleerd door kpn zelf. Nou wil ik een petcam instellen maar hiervoor moet ik een 2.4 ghz hebben. Maar kan dit niet aanpassen, iemand enig idee?

Hallo @Isabeauvane ben je wel met een pc via een LAN-kabel verbonden met het modem?

Of via de wifi van het modem?

Wat voor (fout)melding(en) krijg je?

 


@JanD ik ben gewoon verbonden met wifi van het modem. Bij mij laad hij de site uberhaupt niet dus kan ik ook niks aanpassen. 


@JanD ik ben gewoon verbonden met wifi van het modem. Bij mij laad hij de site uberhaupt niet dus kan ik ook niks aanpassen. 

Hallo @Isabeauvane dan zou ik het via een bekabelde verbinding proberen.

Als je via wifi probeerde te verbinden met je mobiel? weet je dan zeker dat de mobiel op wifi stond?

 


@JanD denk dat ik beste klantenservice kan bellen. Ben absoluut niet technisch en woon alleen. Dus dit gaat mij nooit lukken haha! Toch bedankt!


@JanD ik ben gewoon verbonden met wifi van het modem. Bij mij laad hij de site uberhaupt niet dus kan ik ook niks aanpassen. 

Welke foutmelding krijgt u? Kunt u misschien een schermafdruk plaatsen?

Wat de telefonische helpdesk gaat zeggen weet ik al: de Experiabox resetten. Dus dat kunt u net zo goed ook eerst nog wel een keer proberen. 


Hallo @Isabeauvane , heb je niet een laptop, daar kun je meestal een netwerkkabel in steken en verbinden met de modem.

Wil je toch liever bellen, dat kan natuurlijk ook, 0800 0402.

Succes.

 


@Isabeauvane Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Nick83 en @JanD je al op weg proberen te helpen, maar dat dit nog helemaal lukt. 

Is er ondertussen al contact geweest met de klantenservice of is het wellicht op een andere manier al opgelost? 


De makkelijkste test om eerst te doen is nog altijd denk ik in een Command Prompt 

Ping 192.168.2.254

En dan te kijken of er een reply komt. 

Â