Skip to main content

Aan Kpn medewerkers en community,

  Ik ben ruim 2 jaar geleden bij Ziggo weggegaan mede vanwege een steeds hogere frequentie van onderhoud. Na veel bellen, en tenslotte gesprek met echte deskundigen van Ziggo, kwam ik erachter dat het vooral werd gedaan omdat er klachten waren over storingen op TV zenders. Dit zou komen doordat steeds meer frequenties ook door toenemend andere draadloze bedrijven gebruikt worden, en wat Ziggo dan deed was regelmatig voor de TV zenders andere nog ‘onbezette’ frequenties zoeken en instellen, om alle klanten tevreden te houden. Een uitbreiding dus van frequentie- en stralingsbelasting. Het bleek uit al die gesprekken dat ik vooral van deze werkzaamheden, dat bijstellen, telkens erg ziek werd (ik ben stralingsgevoelig, maar verdraag wel nog redelijk goed een frequentieveld wat stabiel is).
De eerste tijd bij KPN ging het zeer veel beter. Er werden maar heel af en toe ‘werkzaamheden’ verricht en ik werd er minder ernstig ziek van. Maar de laatste maanden is de frequentie van onderhoud erg toegenomen, terwijl dat toch in het eerste jaar niet hoefde. Verontrustend is dat ik er weer minstens even ziek van wordt en vraag me dan ook af of er door Kpn toenemend wordt bijgesteld aan TV zender frequenties. Ik zal straks in een apart bericht ook vragen of ik hierover terug gebeld kan worden, want ik wil weten wat er precies gebeurt.
Ik ben niet de enige die ziek wordt. Ik ben arts en na een update deze week werd een patient van mij in korte tijd (gelijktijdig met mij! waardoor ik haar niet meteen kon helpen) zeer ziek en is naar de huisartsenpost gebracht. Al langere tijd viel mij op dat dezelfde nacht of eerste dag van een update vaker ambulance sirenes klinken, zoals destijds ivm Corona, nu door Kpn updates?, tot wel 3 keer op een dag, terwijl je ze anders maar heel af en toe hoort.
Stralingsgevoeliger wordt je als je in een bepaalde periode ‘opener’ staat, om zo oude nare ervaringen kwijt te raken, als je door donkere stukken uit je verleden heen gaat, bijv. traumatische jeugdervaringen, of nog oudere ‘zielservaringen’, zoals bijv. Boeddha deed, die al zijn vorige levens opschoonde. Als het goed getransformeerd is, dan sluit het zich weer.
Nu heeft misschien zo'n 3% van de mensen in Nederland zo'n soort proces, maar omdat het een aanzet en onderdeel is van de evolutie van de mensheid naar een hogere frequentie, vrede en liefde, kan dat best over een jaar twee keer zoveel zijn. Zouden we dan 2 keer zo vaak de ambulance sirenes horen, hoeveel mensen zullen misschien zelfs gewoon 'weggevaagd’ worden, niet in staat om, in deze ‘open’ fase, het dan al zo uitgebreide veld van in gebruik genomen frequenties te verdragen??
Woon je in een groter dorp of stad, tel dan eens het aantal sirenes wat je hoort na een update, en bericht dat op deze community. We zijn hier samen verantwoordelijk voor. Iemand die deze problemen voorzag was Rudolf Steiner. Hij  wist al zeer veel van straling en frequenties en riep al dringend op om een halt toe te roepen aan het almaar voortschrijden van de technologie, zoals dit gebeuren nu. wat de mensheid ernstig kan schaden.
Ik hoop gauw antwoorden te krijgen van Kpn, die ze dan hoop ik met de community willen delen.

Dus STOP, STOP hiermee, kpn ga terug naar veel minder TV zenders, en geef er evt deze uitleg bij dat het is ter bescherming van de gevoelige mensen en het zijn juist de mensen die deze processen veilig kunnen doorlopen (ik hoop uiteindelijk wij allen), die de hoge frequenties die bijdragen aan liefde en vrede sterk kunnen verspreiden. Andere updates geven ook last, zeker bij deze frequentie van onderhoud, dus MINDER, MINDER het naar het strikt noodzakelijke. Concurrentie doeleinden zijn m.i. niet geldig, laten we met z'n allen gaan voor een betere wereld!!!

Jessica137
 

Bijzonder verhaal, vervelende ervaring voor u.
Echter gaat de wereld door, we kunnen de maatschappij niet laten stoppen met ontwikkelen vanwege deze zeldzame aandoening.
Maar, dat zult u als dokter vast wel begrijpen.

Heel veel sterkte gewenst.


Bij KPN is het tv signaal digitaal. Gaat gewoon over internet. Net als een webpagina, een email of een Youtube filmpje. Dat werkt niet met frequenties. TV fequenties bestaan niet bij KPN. 


Persoonlijk (als iemand die redelijk technisch is onderlegd), vind ik dit een warrig en een lichtelijk absurd verhaal. Waarom hier Rudolf Steiner en Boeddha erbij worden gesleept is mij dan ook niet helemaal duidelijk.

Dat straling ziek kan maken: OK. Verder lijkt het mij gewoon onmogelijk dat een wijziging (!!!) van de frequenties voor bijv. mobiele telefoon een toename van dit soort klachten kan veroorzaken. Het is waarschijnlijk alleen de straling zelf.

Ook lijkt het mij niet onlogisch dat mensen die (tijdelijk) “door een moeilijke periode heen gaan” (hetzij geestelijk, hetzij lichamelijk) hier meer last van kunnen hebben dan andere mensen.

Ik heb vaker gehoord & gelezen dat mensen gezondheidsklachten kregen van straling die wordt gebruikt voor o.a. mobiele telefoons. De oplossing was om bijv. de muren van een kamer / huis te bekleden met een aluminium-/metaalfolie en vervolgens dat folie elektrisch te verbinden met een koperen/metalen waterleidingbuis m.b.v. een koperdraad. (denk: kooi van Faraday).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday


De oplossing was om bijv. de muren van een kamer / huis te bekleden met een aluminium-/metaalfolie en vervolgens dat folie elektrisch te verbinden met een koperen/metalen waterleidingbuis m.b.v. een koperdraad. (denk: kooi van Faraday).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday

 

Sorry, dikke inkopper, wil je lachen? Vroeger bij ons in de stad,… 😅

 


@JB22_

Bij deze ("zilver")-vrouw in het filmpje, zitten er - naar mijn mening - duidelijk “een aantal schroefjes los". Dat was inderdaad even hartelijk lachen. LMAO.

Maar zilver heeft gewoon wel een aantal bijzondere chemische en elektrische eigenschappen die wel degelijk “bijzonder” zijn. Bijv. bacteriën hebben daarom “een hekel” aan zilver.

De Kooi van Faraday is wel degelijk een bekend / veel toegepast concept in de elektronica. Bijv. een auto is ook een “Kooi van Faraday”. Op internet wordt stoffen verkocht (gewoon per rol van X meter) die deze straling kunnen tegenhouden en waarmee je een Kooi van Faraday kunt maken. Zoek maar eens met GOOGLE.


Bij KPN is het tv signaal digitaal. Gaat gewoon over internet. Net als een webpagina, een email of een Youtube filmpje. Dat werkt niet met frequenties. TV fequenties bestaan niet bij KPN. 

Digitenne gaat via dvb-t toch


@Jessica137 

Dat je van straling uit de kabels van Ziggo ziek wordt acht ik heel onwaarschijnlijk. Juist coax kabels zoals Ziggo die gebruikt zijn heel goed afgeschermd.

Je zou je kabels die je nu voor je internet gebruikt kunnen vervangen. In plaats van UTP kan je beter STP kabels gebruiken. Die hebben een afscherming waardoor straling niet naar buiten kan komen.

En kijk eens of de WIFI van je modem uit staat.


Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je EHS.

We kunnen kort zijn. KPN TV werkt zonder frequenties. IPTV werkt met streams. En alleen de zender waar je op dat moment naar kijkt wordt naar je ontvanger gestuurd. Maar dus niet met een frequentie.

Nog een misverstand. Frequenties zijn geen straling. 

Verder. Hebben de buren misschien een dect telefoon gekocht?

Een smartphone kan tijdelijk lichte hoofdpijn veroorzaken indien langer dan zo'n 30 minuten tegen het oor gehouden. Veel mensen gebruiken een headset of de handsfree functie. 

Deze lichte hoofdpijn is echter ongevaarlijk en trekt snel weg na het gesprek. 

Ook de TV dienst van Ziggo, wel met zo'n 50 frequenties, kan geen oorzaak zijn. De frequenties treden niet buiten de kabels. Tenzij je thuis een zwaar verouderde bekabeling en splitter hebt. De bekende haakse coax plug is uit den boze.

Bij EHS kan je last hebben indien de bron vlakbij is. Wifi punt, wifi in algemeen, dect basisstation, draadloze dect handset (alleen tijdens gebruik 'in de lucht'.

Je bent gevoeliger voor EHS met stress!! En zo te lezen heb je daar behoorlijk last van. De bron van de verhoogde stress hoeft echter niet één of meer bronnen van radio frequenties zijn. Een psycholoog kan hierbij helpen. Dan nemen de EHS klachten ook weer af.

Ook slaapgebrek verhoogt de EHS gevoeligheid! Zorg dus voor voldoende rust.

En je bent arts? Je verhaal rammelt aan allerlei kanten. Meer ambulance sirenes? Door kpn en andere providers (er zijn er meer) is natuurlijk nonsens. Op 112meldingen staan bij de ambulance ritten ongevallen en hartaanvallen. En iemand kan ineens ernstig ziek worden. Binnen 12 uur was een vriend van mij zo beroerd dat ie naar het ziekenhuis moest. Met spoed. Totaal niet gerelateerd aan radio frequenties. 


Daarnaast hebben de meeste huizen bovendien ook glasvezel, en daar bestaat geen straling omdat dit via lichtsignalen gaat door haarfijne vezels. Enige punt van probleem is in geval van EHS de wifi in huis, maar diegenen zullen vast wel STP kabels (Shielded Twisted Pair) gebruiken in plaats van UTP (Unshielded).

Maar zoals gezegd is heeft het TV-signaal bij KPN niks te maken met frequenties. En bij Ziggo eigenlijk ook niet, zolang je alles goed afgeschermd hebt.


Reageer