Aan Kpn medewerkers en community,
Ik ben ruim 2 jaar geleden bij Ziggo weggegaan mede vanwege een steeds hogere frequentie van onderhoud. Na veel bellen, en tenslotte gesprek met echte deskundigen van Ziggo, kwam ik erachter dat het vooral werd gedaan omdat er klachten waren over storingen op TV zenders. Dit zou komen doordat steeds meer frequenties ook door toenemend andere draadloze bedrijven gebruikt worden, en wat Ziggo dan deed was regelmatig voor de TV zenders andere nog ‘onbezette’ frequenties zoeken en instellen, om alle klanten tevreden te houden. Een uitbreiding dus van frequentie- en stralingsbelasting. Het bleek uit al die gesprekken dat ik vooral van deze werkzaamheden, dat bijstellen, telkens erg ziek werd (ik ben stralingsgevoelig, maar verdraag wel nog redelijk goed een frequentieveld wat stabiel is).
De eerste tijd bij KPN ging het zeer veel beter. Er werden maar heel af en toe ‘werkzaamheden’ verricht en ik werd er minder ernstig ziek van. Maar de laatste maanden is de frequentie van onderhoud erg toegenomen, terwijl dat toch in het eerste jaar niet hoefde. Verontrustend is dat ik er weer minstens even ziek van wordt en vraag me dan ook af of er door Kpn toenemend wordt bijgesteld aan TV zender frequenties. Ik zal straks in een apart bericht ook vragen of ik hierover terug gebeld kan worden, want ik wil weten wat er precies gebeurt.
Ik ben niet de enige die ziek wordt. Ik ben arts en na een update deze week werd een patient van mij in korte tijd (gelijktijdig met mij! waardoor ik haar niet meteen kon helpen) zeer ziek en is naar de huisartsenpost gebracht. Al langere tijd viel mij op dat dezelfde nacht of eerste dag van een update vaker ambulance sirenes klinken, zoals destijds ivm Corona, nu door Kpn updates?, tot wel 3 keer op een dag, terwijl je ze anders maar heel af en toe hoort.
Stralingsgevoeliger wordt je als je in een bepaalde periode ‘opener’ staat, om zo oude nare ervaringen kwijt te raken, als je door donkere stukken uit je verleden heen gaat, bijv. traumatische jeugdervaringen, of nog oudere ‘zielservaringen’, zoals bijv. Boeddha deed, die al zijn vorige levens opschoonde. Als het goed getransformeerd is, dan sluit het zich weer.
Nu heeft misschien zo'n 3% van de mensen in Nederland zo'n soort proces, maar omdat het een aanzet en onderdeel is van de evolutie van de mensheid naar een hogere frequentie, vrede en liefde, kan dat best over een jaar twee keer zoveel zijn. Zouden we dan 2 keer zo vaak de ambulance sirenes horen, hoeveel mensen zullen misschien zelfs gewoon 'weggevaagd’ worden, niet in staat om, in deze ‘open’ fase, het dan al zo uitgebreide veld van in gebruik genomen frequenties te verdragen??
Woon je in een groter dorp of stad, tel dan eens het aantal sirenes wat je hoort na een update, en bericht dat op deze community. We zijn hier samen verantwoordelijk voor. Iemand die deze problemen voorzag was Rudolf Steiner. Hij wist al zeer veel van straling en frequenties en riep al dringend op om een halt toe te roepen aan het almaar voortschrijden van de technologie, zoals dit gebeuren nu. wat de mensheid ernstig kan schaden.
Ik hoop gauw antwoorden te krijgen van Kpn, die ze dan hoop ik met de community willen delen.
Dus STOP, STOP hiermee, kpn ga terug naar veel minder TV zenders, en geef er evt deze uitleg bij dat het is ter bescherming van de gevoelige mensen en het zijn juist de mensen die deze processen veilig kunnen doorlopen (ik hoop uiteindelijk wij allen), die de hoge frequenties die bijdragen aan liefde en vrede sterk kunnen verspreiden. Andere updates geven ook last, zeker bij deze frequentie van onderhoud, dus MINDER, MINDER het naar het strikt noodzakelijke. Concurrentie doeleinden zijn m.i. niet geldig, laten we met z'n allen gaan voor een betere wereld!!!
Jessica137