Skip to main content
Vraag

App werkt slecht of reageert niet na de update.

  • 13 September 2024
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Na de update heb ik een aantal apps die niet of slecht werken. Ook heb ik het idee dat het bereik van de wifi minder is, plekken waar ik voorheen makkelijk kon surfen hebben nu beperkt wifi signaal.

Welk modem heb je


Experia box v10


Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste modem update van een paar dagen geleden. Modem: Experia V10. Als ik de modem reset lijkt het ff opgelost te zijn maar snel merken we dat de apps inderdaad niet meer laden of gewoon niet werken. 


Ik heb ook hetzelfde probleem met de wifi. Sinds de upgrade van de modem afgelopen maandag is het wifi-bereik niet meer hetzelfde. Nog geen duidelijke oplossing kunnen vinden. De Wifi-wizard geeft geen issues, alleen maar dat ik 3 wifi-versterkers moet kopen. 


Hi @ocinmakso1950 en anderen, 

Begrijp ik goed dat jullie allemaal problemen ervaren met bepaalde apps nadat jullie V10 modem de update gehad heeft? Gaat het hierbij dan om apps op jullie telefoon/tablet of om apps op tv? 

En hoe gaat het met het internet op apparaten die met een kabel verbonden zijn met het modem, gaat dat wél goed nu?


Zet IPv6 eens uit op de V10, werkt het dan wel weer goed?


Ik heb gisteren gebeld met KPN support. De ene medewerker vertelde me dat er meer problemen zijn met het wifi-bereik na de upgrade, maar een andere persoon spreekt dat tegen.

Modem volledig gereset samen met KPN medewerker, maar helaas geen oplossing.

IPv6 heb ik ook al een keer uitgezet, maar ook dit biedt geen oplossing.

Advies van KPN om Wifi-versterkers aan te schaffen! Tja dat zou ik ook zeggen, om er maar makkelijk vanaf te komen.

 

Tot op heden nog steeds geen oplossing


Reageer