Skip to main content

Wij zijn sinds een jaar of 7 bij jullie aangesloten. Nu is onze apparatuur nog nooit vervangen. Het wordt allemaal wat traag. Verder is de Wi-Fi in huis erg slecht ook na de aanbevolen handelingen. 

Gr koen

Met 7 jaar is e.e.a. wel verouderd ja. Zeker de tv ontvangers. Nog Motorola vip1963 misschien?

Via deze link kun je Experiabox en ontvangers omwisselen (de afstandsbedieningen houd je, die werken op alle typen ontvangers).

kpn.com/omruilen


Goedenavond @Koen987en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Welk type tv ontvanger(s) en Experia Box heb je op dit moment in gebruik? Had je al gekeken bij het linkje uit @PeterG zijn bericht? Wat betreft de Wi-Fi die langzaam is; ik zou je adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of komt met een oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en deze nemen het Wi-Fi signaal van de Experia Box over. Laat je me weten wat hier uit is gekomen?


Hoi @Koen987 , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd of ik ergens nog iets voor je kan betekenen!


Dit heb ik gedaan maar niet met resultaat.


Wij hebben boven heel slecht berijk


U kunt dan de wifi manager proberen.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ja als je een nieuw abbonnement afsluit krijg die gratis.

Maar wij zijn al lid. 


Waar heeft u het over? U zegt slecht bereik te hebben en ik adviseer u de wifi manager te doorlopen. Maakt u mogelijk kans op gratis bedrade wifi versterker.


Hoi @Koen987 ,via de Wi-Fi Manager kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Let wel; je dient de Wi-Fi Manager 2 x volledig te doorlopen en wanneer er vervolgens een snelheid uitkomt die onder de 20 Mbit/s ligt, dan krijg je deze apparatuur gratis toegestuurd. Deze versterkers kun je op de bovenverdieping plaatsen zodat je daar ook goede Wi-Fi hebt. Het klopt trouwens dat iemand die nu nieuw klant wordt als welkomstgeschenk kan kiezen voor gratis Super Wi-Fi punten of de gebruikelijke korting op het abonnement. Jij bent ook ooit nieuw klant geworden en hebt destijds ook kunnen profiteren van een welkomstaanbieding (waarschijnlijk in de vorm van een korting). Dat is altijd eenmalig en als bestaande klant kun je daar niet nogmaals gebruik van maken.


Goedemiddag @Koen987 , ik heb niks meer van je mogen vernemen en ga het topic daarom sluiten. Desondanks hoop ik dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld :)


Reageer