Skip to main content

Hallo, Ik ben net in mijn nieuwe appartement gaan wonen. Hier hangen 2 keer FTU kastjes met een oranje kabel eraan. Alleen als ik op de website kijk zie ik alleen dat ik 11mbit/s en 1mbit/s kan kiezen. Als ik naar jullie bel wordt krijg ik telkens andere antwoorden op waarom het zo traag terwijl die kastjes er al wel hangen. 

Wat zegt kpnnetwerk over de status? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd. 


Als ik daar mijn adres invul krijg ik er is onderzoek nodig.


Dan is de glasvezelaansluiting (nog) niet aktief. Je kunt eventueel even bellen met kpnnetwerk of er iets meer bekend is. Dus niet bellen met kpn maar met kpnnetwerk want zij zijn de beheerder van het glasvezelnetwerk. 


Waarschijnlijk kan niemand van KPN u zeggen hoelang dit gaat duren. Het kan volgende week geregeld zijn. Of nog 2 maanden duren. Wie weet langer.

Als u op safe wilt spelen, dan zou een maandelijks opzegbaar abonnement bij Ziggo een optie zijn. Als dat beschikbaar is.


Geen enkele andere provider is op dit moment beschikbaar. Toen ik met kpn netwerk belde kreeg ik als antwoord dat ik het onderzoek moest starten. 


Waarom hangen er eigenlijk 2 FTU kastjes? Zijn ze wel beide van KPN? Of is het 1 geheel, 2 kapjes naast elkaar?


Is het misschien ODF? Dan is T-mobile mogelijk. 


Hoi @Antione . Welkom op het forum.

Ik wil graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? (graag de adresgegevens van het nieuwe adres)


Is het misschien ODF? Dan is T-mobile mogelijk. 

Zou je eens een foto van die glasvezel aansluiting of aansluitingen willen plaatsen?


Check eens internetten.nl. Wellicht is er meer mogelijk.


Hier is een foto van het aansluitingpunt


Ik heb mijn profiel aangevult


Nav de foto. 

Dan zou je toch mogen verwachten dat na invullen van je postcode en huisnummer hier de site "er is glasvezel beschikbaar" zou aangeven. 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen/ .

Ben benieuwd wat @Erwin_ aan de hand van je gegevens kan achterhalen. 


Hallo @Antione plaats ook eens een foto van het 2e aansluitpunt s.v.p.

 


Aan de andere kant 

Als dit noord Oost polder is da  heeft kpn zit daar terug getrokken. 

Daar heeft iedereen een kastje nog met kpn erop maar niet beschikbaar als provider. 


Het andere punt is precies hetzelfde


Ander punt? Nog een glasvezel aansluiting?😲 Foto.

En? Woon je in de Noordoostpolder?


Volgens zijn profiel woont hij in Gelderland.


Volgens zijn profiel woont hij in Gelderland.

Ah thanks. Overheen gekeken.

Merkwaardig. Op 't Bussche Kempke in Ammerzoden is kpn via glasvezel beschikbaar. De moderator van dienst moet maar effies op de (voor ons niet zichtbare) postcode checken.

Ik vind via google echter ook dat er plekken zijn met alleen ODF (dus ODIDO) en Fiber.nl glasvezel. Over beide is kpn niet beschikbaar.


Het huisnummer van mijn appartement is een verandert voordat ik hier kwam wonen. Ik denk dat het in het systeem de oude huisnummers hebben erin in hebben gezet of het oude huisnummer van het hoofdgebouw. Meerdere bewoners hebben hier last van. Ook als we de 11mbit afsluiten wordt het na enkele dagen geannuleerd.


Hoi @Antione .  Ik heb even met de adresgegevens in jouw profiel gezocht. Dit is de conclusie van mijn systeem en daaronder wat KPNnetwerk aangeeft.

Beide niet heel hoopvol.  Wat dat kastje dan te betekenen heeft? Laten we @Ward_   vragen.  

@Ward_   mocht je tijd en  zin hebben, laat even weten dan stuur ik je TS gegevens. 

 



VV

 

 


Hoi @Antione .  Ik heb even met de adresgegevens in jouw profiel gezocht. Dit is de conclusie van mijn systeem en daaronder wat KPNnetwerk aangeeft.

Beide niet heel hoopvol.  Wat dat kastje dan te betekenen heeft? Laten we @Ward_   vragen.  

@Ward_   mocht je tijd en  zin hebben, laat even weten dan stuur ik je TS gegevens. 

 



VV

 

 

@Erwin_ Mail maar door.

@Antione Ik denk ook dat jouw aansluiting anders staat in het glasvezelnetwerk dan jij denkt of weet.


ygm @Ward_ 


ygm @Ward_ 

Right back at you :-)


Dank @Ward_ . 

@Antione :  Ward heeft een lange lijst van adressen aangeleverd.  Die heb ik jou privé gemaild.

Herken jij daar een toevoeging van? 


Reageer