Skip to main content

Hallo  

Sinds enkele maanden hebben wij de overstap gemaakt naar KPN  en bij aansluiting direct al ontevreden

wij nemen internet TV en 3x mobiel af en hadden onze vaste huislijn eruit gegooid op advies van KPN

nu enkele maanden later en vele telefoontjes zijn wij het zat en neigen terug te gaan naar Ziggo

Mobiele netwerk is zeer maar dan ook zeer slecht bereikbaar en zitten meer op het Duitse netwerk dan op een Nederlands KPN netwerk.

De beloofde super Wifi versterkers hebben we nooit gehad

De beloofde draadloze TV verbindingen hebben we ook nooit gehad 

De monteur heeft ons verkeerd voorgelicht dat wij de oude Ziggo kabels konden gebruiken wat achteraf niet kon

Na diverse boze telefoontjes  hebben we een Netgear gehad om de kabels zelf te trekken  want de monteur moesten we zelf gaan betalen om het in orde te maken

 

aangezien we klachten blijven houden die niet worden opgelost zelf maar twee wifi versterkers gekocht  echter krijgen we de twee wifi versterkers niet verbonden..

wij volgen de KPN app voor het instellen  de lampjes knipperen zoals het hoort

 

Echter als wij de laptop of telefoons willen verbinden krijgen we bij beide de melding dat ze geen internet hebben.. wie kan ons en onze kinderen blij maken en ons helpen deze verbinding goed tot stand te brengen.. zodat we onze verplichting na kunnen komen voordat we terug gaan naar een andere provider want KPN heeft mooie praatjes vooraf maar daarna is de service zeer ver te zoeken 

Hallo  

Sinds enkele maanden hebben wij de overstap gemaakt naar KPN  en bij aansluiting direct al ontevreden

wij nemen internet TV en 3x mobiel af en hadden onze vaste huislijn eruit gegooid op advies van KPN

nu enkele maanden later en vele telefoontjes zijn wij het zat en neigen terug te gaan naar Ziggo

Mobiele netwerk is zeer maar dan ook zeer slecht bereikbaar en zitten meer op het Duitse netwerk dan op een Nederlands KPN netwerk.

De beloofde super Wifi versterkers hebben we nooit gehad

Heeft u wel welkomstkorting ontvangen? 

De beloofde draadloze TV verbindingen hebben we ook nooit gehad 

Die krijg je nooit. Niemand. Die moet je kopen.

De monteur heeft ons verkeerd voorgelicht dat wij de oude Ziggo kabels konden gebruiken wat achteraf niet kon

Die kabels moeten vervangen worden door utp kabels. Eventueel kun je ook gebruik maken van moca adapters (google daar maar ff op). Dan kan je de coax kabel laten zitten. Maar ook die moet je zelf betalen.

Na diverse boze telefoontjes  hebben we een Netgear gehad om de kabels zelf te trekken  want de monteur moesten we zelf gaan betalen om het in orde te maken

 

aangezien we klachten blijven houden die niet worden opgelost zelf maar twee wifi versterkers gekocht 

Zwarte vierkante? Deze moeten bekabeld aangesloten worden en blijven. Dat weet u?

echter krijgen we de twee wifi versterkers niet verbonden..

wij volgen de KPN app voor het instellen  de lampjes knipperen zoals het hoort

 

Echter als wij de laptop of telefoons willen verbinden krijgen we bij beide de melding dat ze geen internet hebben.. wie kan ons en onze kinderen blij maken en ons helpen deze verbinding goed tot stand te brengen.. zodat we onze verplichting na kunnen komen voordat we terug gaan naar een andere provider want KPN heeft mooie praatjes vooraf maar daarna is de service zeer ver te zoeken 

 


Wifi versterkers zijn witte vierkant van Arcaduan.

De super Wifi versterkers en de draadloze TV verbindingen zijn ons toch echt beloofd door de medewerker in de KPN winkel Doetinchem , onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat die medewerker inmiddels niet meer werkzaam is in Doetinchem


Hier lijkt veel mis te gaan. Misschien maar eens bij het begin beginnen? werkt bekabeld internet wel goed? Dus een laptop of pc verbonden met een kabel aan het modem?


Die witte vierkante versterkers zijn nu toch niet meer te koop bij KPN? Of heeft u ze op marktplaats gekocht? De app kun je volgens mij niet gebruiken om deze in te stellen hoor... 🤔 Maar ik heb deze helaas niet. Dus ik weet het niet zeker.


@DeMa  Welkom op het forum. 

Erg vervelend dat je dingen beloofd zijn die vervolgens niet nagekomen zijn. Ik zie dat hierover ook al meerdere klachten zijn geweest en dat hier ook meermaals hetzelfde antwoord uit gekomen is. Ik kan helaas geen ander antwoord geven dan mijn collega's al gedaan hebben. In dit geval is er sprake geweest van een welkomstkorting. 

Voor wat betreft het mobiele bereik zie ik dat je erg dicht bij de grens van Duitsland woont. Helpt het wellicht om handmatig  naar het KPN netwerk te zoeken? 

De witte vierkante versterkers zijn naar mijn weten inderdaad niet meer bij ons te koop, heb je deze ergens anders aangeschaft? De app zal zoals @Nick83 zegt niet werken met deze versterkers. 

Hoe zijn deze aangesloten? 


Tja daar is KPN erg goed in om een welkoms korting te geven maar lossen die de problemen op Nee.. problemen worden opgelost door de problemen weg te nemen en niet door een financiële korting te geven op producten die niet of slecht werken.. 


Doet de tv het nu wel? Even afgezien van dat die traag is?


@DeMa Ik snap dat dit de problemen niet oplost, met het oplossen van de verbindingsproblemen wil ik graag helpen. 

Ik heb je in mijn vorige reactie een aantal vragen gesteld, zou je die kunnen beantwoorden? Dan kunnen we je wellicht verder helpen. 


@DeMa Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!