Skip to main content

Onlangs ben ik verhuisd, heb daar een verhuizing bij KPN voor aangemeld.

Datum van omzetting eerst 12/05, werd later 17/05.

Al eerder mijn modem aangesloten en gewoon internet ongeveer een week lang….daarna ineens het signaal weg.

Bellen met KPN, was waarschijnlijk signaal van de oude bewoner die nu afgesloten was moest wachten tot 17/05.

17/05 geen internet, in de middag om 15.00 gebeld….nee kon tot 20.00 duren, 20.00 geen internet weer bellen.

Oh vervelend moet een monteur naar de centrale om daar iets te doen, wilde geen monteur inplannen omdat ik niet thuis was….ehh hij moet in de centrale wat doen niet bij mij thuis??

Werd niet ingepland, volgende dag bellen die wilde wel plannen zonder dat ik thuis was, duurde twee dagen.

Twee dagen later….niks, weer bellen…..oh dan maak ik een ticket voor u aan en dat duurt 3 werkdagen….lekker met het pinksterweekend ertussen dus 6 dagen wachten.

Na 5 dagen toch maar weer eens bellen want uiteraard geen internet….oh ik maak er een spoedticket van en dan bellen ze u morgen!

Vandaag….niet gebeld, geen internet, weer bellen….nee kan niet zien wat er misgaat maar binnen 4!! werkdagen nemen bellen ze u?????

Als ik meld dat ik dat geen goede service vindt want ik wacht al enige tijd….tja u moet maar geduld hebben kan u geen voorrang geven anders moeten andere mensen langer wachten.

Modem staat aangesloten, alle lampjes branden groen, webbrowser geeft aan dat ik geen toegang heb tot het internet omdat mijn gegevens niet bekend zijn….

In mijn optiek is het niets anders dan mijn gegevens aan mijn adres koppelen, dat lijkt mij niet heeeeel moeilijk maar blijkbaar is er bij KPN niemand die dat kan.

Al met al zo'n beetje de meest slechte service die ik ooit bij een bedrijf heb meegemaakt, als je een dag te laat zou zijn met betalen dan weten ze je snel te vinden maar een fatsoenlijke verbinding maken voor het geld wat je ervoor betaald dan moet je het maar lekker uitzoeken.

 

Als alle lampjes groen branden, dan zou ik zeggen dat u gewoon internet heeft. Tv doet het ook niet? Kunt u op de pc http://192.168.2.254 bereiken?


@Temmi13 dat klinkt op z'n zachts gezegd niet fijn. Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarbij vooral opletten dat je je klantnummer goed invult of zowel je oude als je nieuwe adres goed aangeeft? Dan kijken we de situatie voor je na. Daarnaast klopt wat @Nick83 zegt wel. Als alle lampjes groen branden hoort alles te werken. 


Als alle lampjes groen branden, dan zou ik zeggen dat u gewoon internet heeft. Tv doet het ook niet? Kunt u op de pc http://192.168.2.254 bereiken?

Dat is mijn gedachte ook…..tv doet het ook niet en bij openen browser krijg ik 

Dit geeft mij het idee dat mijn gegevens niet gekoppeld zijn aan mijn adres….

Router is bereikbaar:

 


@Temmi13 dat klinkt op z'n zachts gezegd niet fijn. Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarbij vooral opletten dat je je klantnummer goed invult of zowel je oude als je nieuwe adres goed aangeeft? Dan kijken we de situatie voor je na. Daarnaast klopt wat @Nick83 zegt wel. Als alle lampjes groen branden hoort alles te werken. 

Profiel is aangevuld, ook mijn gedachte...lampjes groen is werkend zou je denken maar helaas…

En groener als dit wordt het niet:

 


@Temmi13 dat klinkt op z'n zachts gezegd niet fijn. Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarbij vooral opletten dat je je klantnummer goed invult of zowel je oude als je nieuwe adres goed aangeeft? Dan kijken we de situatie voor je na. Daarnaast klopt wat @Nick83 zegt wel. Als alle lampjes groen branden hoort alles te werken. 

 

Ik denk dat ergens in het administratieve systeem iets blijft hangen…..overigens triest dat ik dit zelf moet uitzoeken….zie bijgaande bestelstatus:

Eerste twee bolletjes zijn groen, derde is pakket met Wifi punten en deze is al ontvangen door mij maar nog niet groen….


Modem heeft ook gewoon signaal:

 


Als alle lampjes groen branden, dan zou ik zeggen dat u gewoon internet heeft. Tv doet het ook niet? Kunt u op de pc http://192.168.2.254 bereiken?

Dat is mijn gedachte ook…..tv doet het ook niet en bij openen browser krijg ik 

Dit geeft mij het idee dat mijn gegevens niet gekoppeld zijn aan mijn adres….

Bijzonder, zoiets heb ik nog nooit voorbij zien komen hier op het forum. Ik denk ook inderdaad dat een monteur bij u niets te zoeken heeft.


@Temmi13 dat klinkt op z'n zachts gezegd niet fijn. Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarbij vooral opletten dat je je klantnummer goed invult of zowel je oude als je nieuwe adres goed aangeeft? Dan kijken we de situatie voor je na. Daarnaast klopt wat @Nick83 zegt wel. Als alle lampjes groen branden hoort alles te werken. 

Heb ik u goed geholpen? Dan zou een like geweldig zijn. Heb ik het volledig opgelost? Markeer dan het bericht als oplossing.

Bram hengelt naar een like maar laat het na één antwoord al afweten….Ze hebben bij KPN allen een geweldige cursus gehad….oh wat vervelend voor u, dat klinkt op zijn zachtst niet fijn en meer van dat soort loze kreten…….bij ieder telefoongesprek dezelfde zalvende antwoorden en loze beloftes….

Dit is nu precies wat ik bedoel met de asociale behandeling…..denken in oplossingen is er niet bij!

In mijn optiek nog steeds….er is signaal, modem werkt, koppelen van gegevens en we hebben een winnaar!

Heeeeeeeeeel ingewikkeld!


@Temmi13 , Voor het geval je niet weet hoe een forum werkt, je stelt een vraag of opmerking waar je een reactie op wilt, je wacht een poosje tot er antwoord en gaat daar weer op reageren.

Die antwoorden kunnen soms wel een paar dagen duren, het is geen 1 op 1 chat waar je in directe verbinding staat, @Bram_ reageert heus nog wel, of dat antwoord je gaat bevallen is een andere zaak.


@Temmi13, Voor het geval je niet weet hoe een forum werkt, je stelt een vraag of opmerking waar je een reactie op wilt, je wacht een poosje tot er antwoord en gaat daar weer op reageren.

Die antwoorden kunnen soms wel een paar dagen duren, het is geen 1 op 1 chat waar je in directe verbinding staat, @Bram_ reageert heus nog wel, of dat antwoord je gaat bevallen is een andere zaak.

Nou dat klopt precies ik weet in het geheel niet hoe een forum werkt, maar probeer elke gelegenheid aan te grijpen om de KPN zover te krijgen dat er een werkende verbinding komt.

Als ik binnen het uur na mijn post een reactie krijg dan heb ik wel het idee dat het enigszins interactief is….

Blijkbaar moet ik het vergelijken met de klantenservice….daar wordt ook binnen het uur de telefoon opgenomen en vervolgens kan je een paar werkdagen wachten.

Begint te wennen hoor.


@Temmi13 De eerste reacties op het forum zijn vaak tips of adviezen van mede klanten 

Vaak pas 24/48 uur later een moderator die je topic oppakken zal en bij drukte duurt dat zelfs langer.

Wat wel helpt is je privé gegevens invullen in je profiel dan kan de medewerker sneller mee kijken en dat scheelt gewoon weer wat
 

Overal je verhaal plaatsen heeft geen nut en vertraagd enkel 


Beste @Temmi13 het klopt helemaal wat hier gezegd wordt. Het forum is vooral een platform waar klanten elkaar helpen. Wij als moderators zijn er ook om bij te springen wanneer nodig. Maar we zijn er niet 24/7! Ik zie dat gisterenmiddag je voicemail ingesproken is: klopt dat? Ik zie dat mijn collega van de klachtenafdeling jouw klacht op dit moment weer in behandeling heeft, dus ik ga er helemaal vanuit dat het in orde gaat komen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Nou het is helemaal voor elkaar, ik heb weer televisie en internet!

Je moet er wel zelf wat voor doen, il heb deze oplossing gevonden;

 

Stekker erin, aanmelden en klaar.....em het werkt gelijk!


Beste @Temmi13 het klopt helemaal wat hier gezegd wordt. Het forum is vooral een platform waar klanten elkaar helpen. Wij als moderators zijn er ook om bij te springen wanneer nodig. Maar we zijn er niet 24/7! Ik zie dat gisterenmiddag je voicemail ingesproken is: klopt dat? Ik zie dat mijn collega van de klachtenafdeling jouw klacht op dit moment weer in behandeling heeft, dus ik ga er helemaal vanuit dat het in orde gaat komen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Marcia, 

Wat je schrijft is helemaal waar. Er ontbreekt echter een ding aan. KPN heeft dit forum benoemd als haar invulling van de wettelijke verplichting om schriftelijk bereikbaar te zijn en om schriftelijke ingebreke stellingen te beantwoorden. 

Dat gebruikt @Temmi13 dan ook. @Bram_  geeft hier een correct antwoord op. En dan wordt @Temmi13 overstelpt met replies van mensen die helemaal niet kunnen wachten op het antwoord van @Bram_ en gaat  @Temmi13 in zijn onbekendheid met de KPN invulling van een forum denken dat dit een normaal forum is hier op reageren. 

Op dit soort toestanden waardoor je als klant gewoon een andere provider opzoekt zouden de moderators best eens op mogen moderen. Het is leuk om iedereen die naar de mond van KPN spreekt een Like te geven, maar ik neem niet aan dat KPN daarvoor de moderators in dienst heeft. 


Nou het is helemaal voor elkaar, ik heb weer televisie en internet!

Je moet er wel zelf wat voor doen, il heb deze oplossing gevonden;

Hoi @Temmi13 

Dan hoop ik voor je dat je geen voetballiefhebber bent want Ziggo zendt het EK niet in 4K uit in tegenstelling tot de KPN.


Nou het is helemaal voor elkaar, ik heb weer televisie en internet!

Je moet er wel zelf wat voor doen, il heb deze oplossing gevonden;

Hoi @Temmi13 

Dan hoop ik voor je dat je geen voetballiefhebber bent want Ziggo zendt het EK niet in 4K uit in tegenstelling tot de KPN.

Toch wel……….

Ziggo geeft EK Voetbal in 4k met hdr door via NPO1 met Mediabox Next - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

Oeps, foutje…….. :wink:

Ziggo: geen NPO 1 Full HD HDR kanaal tijdens EK voetbal | Totaal TV


De berichten spreken elkaar tegen, heb het ook gezien @HansaanZet 
In Totaal TV is weer het laatste bericht van niet en eerder schreven ze van wel.
Dus wie het weet mag het zeggen, afijn de tijd zal het leren voor de Ziggoklanten.


Nou het is helemaal voor elkaar, ik heb weer televisie en internet!

Je moet er wel zelf wat voor doen, il heb deze oplossing gevonden;

Hoi @Temmi13 

Dan hoop ik voor je dat je geen voetballiefhebber bent want Ziggo zendt het EK niet in 4K uit in tegenstelling tot de KPN.

Heb ik mazzel want ik hou in het geheel niet van voetbal 😃


Nou het is helemaal voor elkaar, ik heb weer televisie en internet!

Je moet er wel zelf wat voor doen, il heb deze oplossing gevonden;

Hoi @Temmi13 

Dan hoop ik voor je dat je geen voetballiefhebber bent want Ziggo zendt het EK niet in 4K uit in tegenstelling tot de KPN.

Heb ik mazzel want ik hou in het geheel niet van voetbal 😃

@Temmi13 Ik weet nooit wat het doel is van sommige mensen als ze hier iets schrijven. 

Maar, welliswaar door overmacht, kunnen bestaande niet 4K klanten van KPN nu geen 4K abonnement nemen, dus ook geen EK in 4K zien. 

Dus ik begrijp echt het doel niet waarom KPN dit in dit forum wil hebben., want ook de meeste KPN klanten worden niet in staat gesteld om de EK in 4K te zien.  
 


Vanwege de te korten in de chips zijn de ontvangers zeer schaars momenteel.