Skip to main content

Wil graag mijn automatische incasso intrekken, daar ik al 2 maanden geld tegoed heb van een wijziging in mijn abonement , ik ben ondertussen al tussen de 15 a 20 uur bezig om een eenvoudige wijziging voor elkaar te krijgen en heb hier genoeg van ondertussen.

 

Please help me !

 

Bel uw bank (of misschien wel online te regelen), en trek het mandaat voor incasso in.
Je kunt eerder gedane incasso's ook weer terughalen / storneren.
(Ik dacht tegenwoordig tot 2 maanden toe).
Houd er wel rekening mee dat je dan mogelijk wordt afgesloten van internet.

Service van KPN is als ik de vele berichten lees doorgaans uiterst belabberd.


Zodra je niet meer betaald bij KPN krijg je niets meer geregeld. KPN laat zich niet chanteren ofzo. Je bent zo afgesloten en dan zoek je het maar uit met de deurwaarder  wat betreft openstaande rekeningen. Zo werkt het bij KPN.


Maar andersom chanteert KPN de client door geen service te bieden voor een eenvoudige wijziging wat kennelijk niet wordt doorgevoerd.


Ik vermoed dat de medewerkers hier op het forum je verder kunnen helpen.

Had je het al eerder hier neer gezet?

Vul zoveel mogelijk je profiel in zodat de medewerkers je sneller kunnen helpen.


Nick, ik chanteer niet, ik heb in januari van dit jaar doorgegeven telefonisch dat ik van de 2 tv ontvangers er een niet meer wilde gebruiken, toen kreeg ik te horen dat ik 1 tv ontvanger terug moest sturen en dat er € 5,00 minder in rekening zou worden gebracht.

 

Ik kreeg van de medewerker een antwoordnummer op waar ik de tv ontvanger naar toe moest sturen, op 22 januari heb ik dat gedaan, en op het ontvangstbewijs van post.nl kon ik terug vinden dat de ontvanger op 23 januari om 09.30 uur was afgeleverd.

Vervolgens kreeg ik bericht dat er een monteur zou komen om mij om glasvezel aan te sluiten, toen maar weer gebeld dat ik dat niet wilde, het zou worden geannuleerd. Wat schertst mijn verbazing dat er enige dagen later een monteur op de stoep stond, ik legde hem uit dat ik niets had besteld en hij ging weer.

Weer gebeld voor de 5e keer, en het zou geregeld worden.

Volgende dag kreeg ik een mail dat er een monteur zou komen om glasvezel aan te komen sluiten, weer gebeld dat ik dat niet besteld had, het zou geregeld worden, vervolgens stond er na een paar dagen wederom een monteur voor mijn neus om mij aan te sluiten.

Ik ben nu 10 telefoontjes verder van tussen de 50 minuten en een anderhalf uur, en heb zeker al 6 mails gestuurd. Vandaag kreeg ik de 7e mail binnen met de herinnering om mijn tv ontvanger terug te sturen, deze heb ik zoals ik eerder vermelde al op 22 januari terug gestuurd.

Vind je het gek dat ik moe wordt van dit logge bedrijf dat KPN heet, bij the way in een van de telefoongesprekken die ik gevoerd heb is mij toegezegd dat ik voor 3 maanden een korting zou krijgen van 50% op een pluspakket wat ik heb van KPN, dit is net als de € 5,00 van het hebben van een 2e televisieontvanger nog steeds niet in mindering gebracht.

Dus hoe bedoel je chantage, ik wordt er gewoon moedeloos van en wil gewoon dat geld waar ik recht op heb.

Ik ben iemand van 68 jaar jong en heb in mijn hele leven al mijn rekeningen betaald, maar net als iemand anders wil ik alleen betalen voor datgene wat ik koop, of heb aangevraagd.


Welk abonnement heb je?

Heb je ook heb "opnemen pakket"?


Geen idee wat opnemen pakket is, heb gewoon 3 in een pakket, was eerst bij Telfort maar heb bij overname door KPN alleen maar ellende


Hi @crouwe001,
Welkom op het forum. Om je goed te kunnen helpen heb ik wat meer gegevens van je nodig. Zou je daarom je profiel aan kunnen vullen?:muscle_tone3: