Skip to main content

Sinds 10 oktober heb ik geen internet meer, dwz: geen wifi, spotify en ook geen tv.

Om het verhaal niet te lang te houden:

  • 12 oktober gebeld, probleem zelf proberen op te lossen > werkt niet
  • 14 oktober: monteur komt langs en stelt vast dat het niet aan ons kastje ligt maar een kastje in de straat. Geen pasje/sleutel van dit kastje maar '’binnen 12 uur is dat opgelost hoor'’
  • 14 oktober: paar uur later komt er weer een monteur, deze meld precies hetzelfde als monteur nummer 1….? Oftewel twee keer dezelfde fout
  • 16 oktober bellen: toegezegd dat vandaag tussen 16-19u het externe kastje gemaakt zou worden
  • 17 oktober: niks verbeterd, geen communicatie niks
  • 18 oktober: nog steeds niks
  • 19 oktober: niks
  • de hele week niks gehoord, zelf meerdere keren gebeld en telkens van het kastje naar de muur
  • Ik werk de hele week thuis, mijn internet is er lang en breed doorheen, nul duidelijkheid en nul klantvriendelijkheid.
  • vrijdag 23 oktober chat ik hierover met een medewerker, deze medewerker toont 0,0 meewerkendheid, klantvriendelijkheid en kapt de chat ook zomaar af. Klacht ingediend.
  • wij zijn al jaren klant en betalen 60-80 euro per maand maar staan nu in de kou bij KPN. 
  • Wanneer hebben wij weer internet? 

Ai @Amersfoort2020, wat een nare samenvatting :frowning2:

Ik zie dat je hier inderdaad al veelvuldig contact over hebt gehad en snap je frustratie heel goed. Dit duurt nu wel erg lang en het is niet duidelijk wanneer alles opgelost gaat worden. Excuus voor deze gang van zaken, we laten ons hier niet van onze beste kant zien :confused:

Wat ik ook zie is dat je zojuist weer contact hebt gehad en dat er nu een noodpakket aan is gevraagd, dat is fijn, aangezien je daarmee in ieder geval weer online kunt totdat je verbinding zelf weer werkt!


Dat is een tijdelijke noodoplossing, waar wij na heel erg veel telefoontjes en frustratie pas een beetje mee zijn geholpen. Het is niet dat jullie zelf met dit idee zijn gekomen.

Ik hoop echt voor alle klanten dat jullie de communicatie tussen front- en backoffice EN de communicatie naar de klanten toe sterk gaan verbeteren. 


Hmm, dat is best kwalijk, zodra bekend is dat iemand waarschijnlijk voor langere tijd zonder werkende verbinding komt te zitten, mag een noodpakket aangeboden worden. Dat niemand hier bij jullie aan heeft gedacht is erg jammer.

Ik hoop dat je ook snel iets hoort over je gewone verbinding!


Hoe is het nu gesteld met je verbinding @Amersfoort2020? Ik zie dat de storingsmelding gesloten is wat in zou moeten houden dat alles in orde is, maar hoor graag even van jouzelf of dat ook echt het geval is :slight_smile: