Skip to main content

Onze moeder is dementerend en wordt opgenomen in een verpleegtehuis. Ze is niet meer in staat nog tv te kijken of te telefoneren. Zijn hiervoor ook regelingen vergelijkbaar met overlijden? Dit met betrekking tot het opzeggen van haar contract. 
 

ik verneem het graag

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Dag @ForumFemme Dat is een verdrietig verhaal. Hier, op het KPN forum kunnen we dat soort zaken niet voor je in orde maken: er zal echt iemand persoonlijk met je mee moeten kijken naar de situatie. Ik wil je van harte aanraden om even te bellen met de klantenservice, via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling ‘opzeggingen'. 


Dag @ForumFemme Dat is een verdrietig verhaal. Hier, op het KPN forum kunnen we dat soort zaken niet voor je in orde maken: er zal echt iemand persoonlijk met je mee moeten kijken naar de situatie. Ik wil je van harte aanraden om even te bellen met de klantenservice, via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling ‘opzeggingen'. 

Dank voor je reactie. Ik ga contact met ze opnemen. Het is ook heel verdrietig, we nemen zo eigenlijk in slow-motion afscheid😔


Veel sterkte, @ForumFemme voor jou en al de mensen om je heen.