Skip to main content

Beste,

 

Afgelopen maandag zijn door de KPN monteurs 3 Super Wifi punten geinstalleerd bij mij thuis. Monteur heeft beheerderswachtwoord aangemaakt voor de thuis app. Sinds gisteren kan ik met dit beheerderswachtwoord niet meer de app in. Wordt hier moedeloos van. 

 

Graag jullie hulp?

Hoi @van der sloot . Welkom op het forum.

Het lukte daarvoor dus wel? Kan het zijn dat er een reset is geweest? In dat geval wordt het wachtwoord achterop de superwifi weer actief. Je kunt ook proberen met de qr code.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hoi Erwin, ik heb nog niet voldoende informatie en de app werkt nog steeds niet. Er is geen reset geweest. KPN monteurs hebben de super wifi punten geïnstalleerd, incl. aanmaak beheerderswachtwoord. Binnen paar dagen was het beheerderswachtwoord niet meer te gebruiken? Ook niet de QR/WW achterop 1e super wifi punt. De app is nog steeds niet goed te gebruiken.

Graag je advies!

Groet, Robert


@van der sloot . Dan zou ik de bedraad aangesloten wifi versterker resetten, de app verwijderen en opnieuw installeren en vervolgens met de qr code proberen om er in te komen.

Dit moet dan haast wel werken. 

 

resetten gaat als volgt: Om een factory reset uit te voeren druk je (factory) reset knopje 10 seconden in. De leds op de SuperWifi gaan ter bevestiging meermaals knipperen. Gebruikt de factory-reset alleen als je helemaal opnieuw wilt beginnen met het koppelen / installeren van het SuperWifi punt.

 

 


Via deze link is er meer informatie over de thuis app te vinden: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/kpn-thuis-app.htm


Hoi Erwin,

Het probleem lijkt opgelost. Ik houd het de komende dagen in de gaten.

Iig dank.

Groet