Skip to main content

Een tijdje geleden wilde ik de router laten resetten met de servicetool “traag bekabeld internet”. Zo nu en dan de router doormeten en herstarten doet wonderen. Echter sinds een tijdje krijg ik de volgende melding als ik de servicetool draai:

“De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd.

Mogelijk als gevolg van een betalingsachterstand.”

 

Ik woon nog thuis en Ik heb de KPN ID van mijn ouders gekoppeld (Zij hadden nog geen KPN ID), alle facturen zijn betaald en verder lijkt alles goed te werken.

Waar komt deze melding vandaan, en hoe kunnen we dit oplossen?

Hoi Kees. 

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hoi Kees. 

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de nodige informatie ingevuld.


Ik zie in ieder geval ook geen blokkade op dit adres. Heb je ook geprobeerd om je modem te resetten door het resetknopje met een tandenstoker 10 seconden lang ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten?


Ik zie in ieder geval ook geen blokkade op dit adres. Heb je ook geprobeerd om je modem te resetten door het resetknopje met een tandenstoker 10 seconden lang ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten?

Ik heb zojuist de router gereset, het probleem blijft… Helaas.


Hi Kees, zojuist contact gehad met je partner. Zoals afgesproken met haar, geef me hier een seintje wanneer we dit op kunnen pakken.


@Alex_P Excuses voor de ruis. Tussen 8:30 en 17:00 werk ik vanuit huis, ik heb dan geen helaas geen tijd om ondersteuning en instructies te volgen. Past het na 5 uur? Dat zou ideaal zijn.


Ik hoor graag nog een reactie op bovenstaande vraag. @Alex_P 


Natuurlijk! Excuus, ik zag je vorige reactie over het hoofd. Goed als ik vanmiddag contact met je opneem? Geef me een seintje.


@Alex_P geen probleem. Vanmiddag is goed, ik zie je telefoontje tegemoet.


@Alex_P zoals telefonisch besproken hier de screenshot van wat ik zie.
De stappen die ik volg:

  • Servicetool traag bekabeld internet
  • Inloggen met KPN ID
  • Servicetool geen diensten
  • De tool controleert nu mijn netwerk
  • Ik zie “De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd”. Ik klik op “Probleem oplossen”
  • Wederom inloggen met KPN ID
  • De tool controleert weer mijn verbinding

 


@Alex_P is hier al een update over?


@Alex_P is hier al een update over?

Yes! Elkaar net gesproken. Laat je me woensdag even weten of de jongens van de technische dienst dit hebben kunnen oplossen?


@Alex_P ik heb nog niets ontvangen over de oplossing, wel heb ik een mail en sms ontvangen dat ik een afspraak met een monteur moet maken. Waar is dit precies voor?


Hi Kees. Dat is een onderdeel van de oplossing, dat er een monteur op locatie komt om het te onderzoeken. 

Kortom, zou je die afspraak willen inplannen?