Skip to main content

Op 10 juli 2023 heb ik een mail van KPN ontvangen dat mijn internetsnelheid gratis verhoogd zou worden naar 200 Mbit/s. Gewoon omdat de KPN zo blij met mij is. Maar dit is tot op heden niet gebeurt. Ik hoop dat iemand hier kan helpen. 

 

Goedemorgen @Arie1952 en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben meteen eens voor je gaan kijken want ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. Je bent onlangs overgestapt van KPN Hussel naar het nieuwe pakket met TV+ en daarom is dit voor zover ik kan zien nooit doorgevoerd 😞 Die aanbieding geldt helaas niet meer voor het pakket waar je nu op bent overgestapt dus het is een wat ongelukkige samenloop van omstandigheden 😞 Ik snap eigenlijk wel dat we je in dit geval blij hebben gemaakt met een dooie mus en daarvoor wil ik je ook excuses aanbieden. 


JanZ_ bedankt voor je antwoord. Ik had niet begrepen dat dit een “aanbieding” zoals jij dit noemt, maar en cadeau van KPN omdat ze blij met me zijn. Nu maar maar hopen dat de KPN weer blij met me wordt als klant met een TV+ pakket. Ik ben in ieder geval niet blij met het KPN TV+ pakket. Waardeloos in vergelijking met het oude pakket.

Vriendelijke groet

 


JanZ_ bedankt voor je antwoord. Ik had niet begrepen dat dit een “aanbieding” zoals jij dit noemt, maar en cadeau van KPN omdat ze blij met me zijn. Nu maar maar hopen dat de KPN weer blij met me wordt als klant met een TV+ pakket. Ik ben in ieder geval niet blij met het KPN TV+ pakket. Waardeloos in vergelijking met het oude pakket.

Vriendelijke groet

 

En jij bedankt voor je reactie @Arie1952!

Wel balen om te lezen dat je niet blij bent met TV+. Als je hier echt specifieke problemen mee ervaart, dan zou ik je aan willen raden om hier een topic voor aan te maken zodat de community met je mee kan denken wat hopelijk zorgt voor de gewenste verbetering!