Er is een glasvezelaansluiting geplaatst maar wil het niet gebruiken. Na een jaar kpn en installatiekosten gemaakt heb ik het verlengt met 2 jaar met korting. Voor het gebruik van tv en internet wat ik nu heb. Maar als het niet geleverd wordt stopt mijn abonnement dan want anders wordt het dwingen om glasvezel te gebruiken.
Â
Â
Word verplicht om glasvezel te  nemen. Werd gezegd nee hoor. We installeren gratis en ook voor latere bewoners handig….Dit ga ik niet gebruiken.weer installatiekosten moeten maken zag ik (75 euro). Het kastje hebben ze in de woonkamer geplaatst en mijn modem zit in de meterkast. Meter en meters bekabeling over de vloer en dwars over de hal . Dit gaat niet en wil ik niet. Tv kijk ik zonder antenne maar via stopcontact. Bij aansluiting in de woonkamer zitten 2 stopcontacten die al gebruikt worden.Â
Wil niet modem en alles inde woonkamer.
Dat ik gedwongen wordt om het te gaan gebruiken is niet het abonnement wat ik afgesloten heb (weet niet eens de kosten van de glasvezelaansluiting) wat gaat er gebeuren met mijn abonnement als jullie niet leveren wat er overeen is gekomen.
Â
Â
Â
Â
Â
Â