Skip to main content

Als ik thuis de volgende website benader,

https://uitpaulineskeuken.nl
 

dan ontbreekt een aantal functies op de website. Ik heb rechtsbovenin geen “poppetje” om in te loggen, in het menu ontbreekt de inlogbutton, als ik iets invul in het zoekveld en selecteer zoeken, dan springt de website terug naar de homepage.

Op mijn werk werkt de website feilloos, schakel ik thuis wifi uit en ga ik verder op 4G, dan zijn er ook geen problemen. 

Ik heb thuis internet via glasvezel, ik maak gebruik van de Box 12, ik heb geen wijzigingen in de Box 12 aangebracht behalve een andere netwerknaam en andere wachtwoorden. Ik internet via een iPad Pro met de laatste versie van iOS of met mijn iPhone X, met eveneens de laatste iOS versie. Ook via de Chrome browser als app op mijn iPad werkt de site niet goed. Mijn vriendin heeft op haar iPad dezelfde problemen.
 Ik heb Pauline van de website al benaderd en zij hebben in eerste instantie kleine verbeteringen doorgevoerd, wat bij mij niet hielp. Dit heb ik aangegeven en hun antwoord was: 

Ik heb even contact gehad met de sitebeheerder en zij geven aan dat het probleem waarschijnlijk binnen enkele dagen opgelost is, doordat de cache op de server geleegd gaat worden door jouw provider.

We zijn inmiddels een week verder en het probleem is nog niet opgelost.

 

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Met name ook over het legen van de cache op de server door KPN.

 

Ha @Racedoc, fijne recepten zijn dat hè? Ik gebruik haar site ook best vaak 🙂. Als ze doorgegeven heeft aan haar sitebeheerder dat jij tegen deze issues aanloopt, kunnen zij dat inderdaad bij ons melden. Mocht jij nog steeds tegen problemen aanlopen, kan je dat het beste toch even weer bij Pauline melden. Haar sitebeheerder kan dat via hun eigen ingang weer bij ons in de lucht komen. Toch twijfel ik een beetje of dit wel bij ons ligt. Ik ervaar zelf geen problemen namelijk. Had jij zelf ook al eens geprobeerd om cookies/cache/geschiedenis etc. te verwijderen? 


Idd cookies, history etc al eens gewist. Probleem is er nog steeds.

ik zal je tekst naar haar doorsturen, dank je tot zover!