Skip to main content

Werd gebeld op mijn 06 nummer . Mij werd als vaste klant van kpn een maandelijkse korting geboden van €10 per maand op mijn abonnement op internet en vaste telefoon. Kreeg een sms toezonden. Heb ik niet geopend , de naam van kpn kwam daar niet in voor. Ik vertrouwde de zaak niet en heb het gesprek beëindigd. Vraag: gaat deze aanbieding inderdaad van kpn uit of is het nep en een vorm van internet fraude.

 

We bellen soms wel klanten die hun abonnement hebben opgezegd om te kijken of ze misschien toch willen blijven. Maar in andere gevallen zullen we je niet zomaar bellen. Ik vind het ook behoorlijk opvallend dat je een sms hebt gekregen. Heel goed dat je nog nergens op hebt geklikt. Zou je hier een screenshot kunnen plaatsen van de sms die je hebt ontvangen? Kun je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.