Skip to main content

Hallo,

Als ik bestanden vanaf mijn c schijf wil kopiëren naar de server van mijn werk gaat dit niet via mijn thuis netwerk.

Constant komt er “unexpected error” en geeft het gekopiëerde bestand op de server aan dat dit corrupt is.

Indien ik via een hotspot op mijn mobiel hetzelfde doe gaat het wel.

 

Ik heb KPN buitengebied ( Experiabox en een 4G kastje )

IT van het werk heeft alles geprobeert, KPN service desk zegt niets te kunnen / willen doen!

Ik zou een service contract moeten afsluiten bij de “tech desk”!!!!!!!!

Hallo,

Ik heb verder gezocht op het internet en het zou aan een buffer liggen in het modem?!

Heeft iemand ook dit “probleem”?

Indien dit zou zijn dan heb ik geen onbeperkt internet, lijkt mij!


Werkt u bekabeld? Dus niet via WiFi? Dat lijkt me in eerste instantie van het allergrootste belang.

Verder, het 4G modem is niet echt een volwaardige oplossing voor traag internet via de telefoonlijn. Het heeft zo zijn beperkingen. Tegen 1 daarvan loopt u nu kennelijk tegen aan.

Is Ziggo bij u beschikbaar? Dan zou ik dat maar eens overwegen als ik u was.


Dank voor uw bericht!

Ik woon nu ca 2 jaar in het buitengebied, hiervoor “gewoon" in een woonwijk en heb al ruim 14 jaar een KPN abonement.

KPN buitengebied was voor mij de oplossing toen wij dit huis wilde gaan kopen, “onbeperkt internet zonder data limit”

Enige alternatief is een kabel laten leggen naar mijn huis door een lokale coöperatie.

Aansluitkosten bedragen dan ca €3000,- 

 

Op de vrraag of ik bekabeld werk: Ja: ik heb een kabel van mijn laptop naar de experiabox.

Voorheen ded ik het via de WIFI, maar dat is trager.

Overigens is het geen snelheid wat mijn probleem is, via een hotspot is het ook niet snel en geeft hij geen foutmelding!

 

 

 

 

 


Reageer