Skip to main content
Ik doe een bestelling op 6-1 in een actie periode voor een PlayStation pakket. Lijn is nog niet geleverd en krijg nu te horen dat ik geen recht meer op de actie heb aldus Sandra die gewoon de chat beƫindigd om niet in discussie te gaan. Tot op heden ook geen code gekregen omdat de lijn niet opgeleverd is. Goede klantenservice voor een nieuwe klant. Hoe te handelen?
Hallo Domsie, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Klopt het dat je via de website hebt besteld? Je geeft namelijk aan dit op de 6e te hebben gedaan. Maar ik zie hier dat de officiƫle bevestiging gedateerd is op 9 januari. Op het moment dat je via de website besteld wordt de bestelling doorgevoerd naar ons bestelsysteem. Maar dat kan soms even duren. In dit geval 3 dagen. De datum van de officiƫle bevestiging is echter leidend bij het bepalen van de actie. Wat betekent dat je helaas niet in aanmerking komt. Ik wou dat ik je iets anders kon vertellen, maar mooier kan ik het ook niet maken.
Beste Erik, bedankt voor je bericht. Dan is het toch een misleidende reclame die de KPN doet. Mbt de t/m datum van een actie. Ik bestel via de website in een actie periode. Krijg direct een bevestiging van de bestelling online. KPN voert de bestelling 3 dagen later in.... KPN dient rekening te houden dat als ze een actie doen dat er rekening gehouden dient te worden met een officiƫle bevestiging. Er is tijdens de actie besteld als nieuwe klant en dan kan en moet je er vanuit gaan dat je met een actie mee doet. Zeker als er een bevestiging per mail binnen komt.
Het heeft in jouw geval ook wel wat lang geduurd voor de bestelling in het bestelsysteem is opgenomen. Meestal gaat het binnen een dag. Het kan soms langer duren als er intern meer informatie nodig is. Maar daar zou jij dan, wat betreft acties, niet de dupe van moeten worden. Normaliter zou ik in dit geval dan ook kijken of er een uitzondering gemaakt kan worden. Echter, de codes en controllers zijn op, en omdat het volgens de voorwaarden ook een op=op actie was, kan ik hier dan ook niets meer aan doen 😞