Skip to main content

Hallo, 

Op 8 oktober 2020 heb ik een orderbevestiging gekregen (...) . Deze order betreft het installatiepakket voor internet en tv. Deze is echter nog steeds niet verwerkt maar de afspraak met de monteur is al wel gemaakt voor 2 november. Uit zekerheid vraag ik dus wanneer dit pakket wordt verzorgd en of deze order dan wel goed is binnengekomen. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Ramon-k, dank je wel voor jouw bericht. Wat leuk om te lezen dat je voor ons internet en tv abonnement hebt gekozen! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw installatiepakket mag verwachten. Als je al wel een orderbevestiging hebt ontvangen, dan mag je er vanuit gaan dat de bestelling goed in de systemen is gekomen. Je ontvangt uiterlijk 3 dagen voordat het abonnement actief wordt, het installatiepakket thuis. In veel gevallen krijg je hem al wel eerder, maar hier kan ik geen toezeggingen over doen. Op dit moment moet ik dus nog een beroep doen op jouw geduld. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Hoi Ron, bedankt voor uw antwoord. In dat geval wacht ik nog even. Ik heb nog wel een vraag. Ik kan nu sinds ik het vorige bericht heb gestuurd mijn bestelstatus helemaal niet meer zien. Komt dat door een storing of ligt het aan de bestelling?


Dat is wel vreemd inderdaad. Met de informatie die ik tot mijn beschikking heb zie ik geen problemen in de bestelling. Ook zie ik de monteur gepland staan voor 2 november. Kun je me vertellen wat je te zien krijgt als je probeert om de bestelstatus op te vragen? Ook ben ik benieuwd of het speelt in 1 of meerdere browsers. Eventueel mag je hier ook een screenshot van meesturen. Eventuele privacygevoelige informatie kun je dan het beste je dan weghalen. Zo krijg ik een duidelijker beeld van de situatie.


Hoi Ron, ik zie gewoon een lege pagina dan, ook bij andere browsers en op andere toestellen. De pagina is gewoon echt leeg dan, en ook geprobeerd op incognito modus maar niets werkt.


 


Dat is wel vreemd zeg. Ik heb het gister zelf ook geprobeerd en toen merkte ik dat hij trager was met laden. Zojuist heb ik het opnieuw geprobeerd en bij mij laadde de pagina nu wel sneller. Kun je vertellen of hij het bij jou ook weer doet? Ik hoor het graag van je!


Hij doet het nog steeds. Ik heb inmiddels wel bericht gehad dat het pakket vandaag wordt bezorgd en postnl is er nu mee onderweg. Toch bedankt voor het uitzoeken!


Dat is wel vreemd zeg. Het leeg blijven van de orderstatuspagina staat los van jouw bestelling, deze loopt goed door. Heb je het pakket intussen ook mogen ontvangen? :relaxed:


Ik heb het pakket gisteren ontvangen dus de bestelling is verder wel goed gegaan. De bestelstatus pagina heeft nog steeds niets om te laten zien wat inderdaad wel vreemd is.


Ik ben blij om te lezen dat je het installatiepakket hebt ontvangen. Wat betreft de bestelstatuspagina, waar loopt het precies vast? Krijg je bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om in te loggen met jouw KPN ID, of loopt het daarvoor al vast? Ik hoor het graag van je!


Ik log in met mijn KPN ID, vervolgens krijg je het pictogrammetje te zien waarbij de pagina laadt, daarna komt er niets in beeld en blijft de pagina leeg. Het lijkt dus na het laden vast te lopen. 


Dank je wel. Helaas heb ik zo geen antwoord op dit probleem, daarom heb ik de hulp ingeschakeld van mijn collega's van de technische dienst. Op het moment dat ik een terugkoppeling heb, meld ik me direct bij je!


Reageer