Skip to main content

Heer/mevrouw Kpn,

Ik heb vandaag een verzoek voor betaling ontvangen van Kpn, anders wordt morgen de internet aansluiting geblokkeerd. 

De betaling wordt door Plangroep budgetbeheer verzorgd/uitgevoerd en kan vanwege verwerking enige dagen tijd nemen.

Ik verzoek hiermee een uitstel van betaling ie betaalafspraak voor deze factuur ad 54,94.

FACD Sam-Sin

 

Heer/mevrouw Kpn,

Ik heb vandaag een verzoek voor betaling ontvangen van Kpn, anders wordt morgen de internet aansluiting geblokkeerd. 

De betaling wordt door Plangroep budgetbeheer verzorgd/uitgevoerd en kan vanwege verwerking enige dagen tijd nemen.

Ik verzoek hiermee een uitstel van betaling ie betaalafspraak voor deze factuur ad 54,94.

FACD Sam-Sin

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 


Beste @Sam-Sin FACD, welkom! Dit soort verzoeken nemen we via het forum niet in behandeling. Je kunt het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0800-0402.


Betaling van de nota ad 54,94 is volgens het Kpn bericht van 31.08.2020 ook betaald op 31.08.2020 door Plangroep budgetbeheer. Maar desondanks is de aansluiting geblokkeerd. De blokkade was overbodig en onterecht. De internet aansluiting moet worden hersteld zonder de kosten van de heraansluiting. Zie ook de chat in Mijn Kpn 

Sam-Sin 

admin: gegevens verstopt

 


Ik zie inderdaad dat er een bericht van de budgetbeheerder binnengekomen is. Het verzoek is dan ook om de bewindvoerder telefonisch contact op te nemen met ons. Ik kan helaas zelf niets voor je betekenen.