Skip to main content

Geachte KPN,

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN op 29-1-2020 alles werkt naar behoren en we zijn er super content mee! 

De monteur is ook bij ons langs geweest om alles netjes aan te sluiten. Nu werkte mijn wifi niet naar behoren op zolder dus heeft de monteur aangegeven dat hij de allernieuwste Super Wifi bij zich had en heeft deze ook meteen aangesloten wat ook perfect en naar behoren werkt.

Nu moest ik niet alleen € 30,-euro afrekenen voor kabels maar ook €149,95 voor de Super Wifi.

 

Nu zie ik overal tot mijn verbazing dat als je een nieuwe klant bent deze geheel gratis ontvangt. Ik zou het dus zeer op prijs stellen als ik hier nu wel van mee kan profiteren en hopelijk dat jullie dit reeds betaalde bedrag met mijn 

abonnementskosten kunnen verrekenen.

 

Ik hoop hierbij op een positief antwoord uwerzijds en verblijf met zeer vriendelijke groeten.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Als nieuwe klant kan je kiezen. Of korting of de super wifi's. Jij zal waarschijnlijk korting van 3 of 6 maanden hebben gehad. Heb je de wifi tuner al gedaan? Als je echt slecht Wi-Fi heb is de kans groot dat je 2 experia wifi's krijgt.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login overigens moet die bekabeld aangesloten op de experiabox. Laat even hoe het afloopt.


Hallo @Michael8 Welkom hier op het Forum én als nieuwe klant! Als eerste is het fijn om te lezen dat alles werkt zoals het moet! Joep geeft eigenlijk al keurige uitleg over de Super Wifi's: het is momenteel een onderdeel van een welkomst-aanbieding. We geven nieuwe klanten de keuze tussen een eenmalige korting op de abonnementskosten óf deze apparatuur. Ik ga er eigenlijk vanuit dat jij een korting op je abonnementskosten hebt, maar ik kijk het één en ander natuurlijk graag voor je na. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Michael8 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels helder? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag. 


Reageer