Skip to main content

Goedemorgen, afgelopen woensdag (9-12-20) het pakket voor internet en tv per telefoon geannuleerd. Was geen probleem volgens de mevrouw van de klantenservice. Alles was geannuleerd, ruim binnen de 14 dagen bedenktijd en ik zou een mail ter bevestiging krijgen. Einde van de middag nog geen bevestiging mail. Weer gebeld. Meneer kon zien dat alles was geannuleerd maar door een storting kreeg ik geen mail. Dat zou snel volgen want hij had dit aangegeven bij een speciaal team. 10-12-20 nog geen mail. Weer gebeld. Ook deze jongen zag dat alles geannuleerd is en dat het bij een team ligt voor bevestiging mail. Deze zou nu echt zsm komen… 11-12-20 nog steeds geen mail…. Ik wil vanuit kpn zwart op wit dat dit op tijd geannuleerd is en dit is doorgevoerd. Ik hoor graag!

Hoi @Zonnetje2020, welkom op het forum! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je verder!


Goedenavond , het profiel is ingevuld. Hoor graag. Bedankt alvast 


Bedankt @Zonnetje2020. Ik zie inderdaad dat de bestelling geannuleerd is. Het pakket is nog niet actief geweest, ik denk dat je hierdoor geen bevestiging van opzeggen ontvangt. Je kunt een print screen maken van mijn bericht. Bij deze bevestig ik dat de bestelling geannuleerd is.


Bedankt voor deze bevestiging!! Fijne dag. 


Geen probleem! Fijne dag!