Skip to main content

Ik heb net een sms ontvangen om te bevestigen dat een monteur op 31 Maart tussen 13:00-15:00 komt,  maar ik heb geen idee waarom.
Ik heb geen afspraak gemaakt waarom komt deze monteur?

Heb je iets gewijzigd in je pakket? Snelheid, of iets toegevoegd, tv ontvanger bijvoorbeeld?


Een paar maanden geleden heb ik mijn abonnement omgezet naar een Hussle abbonement en een week geleden viaplay toegevoeged. Sinds die omzetten naar Hussle heb ik 2 sms'jes gehad om te zeggen dat ik mijn nieuwe abbonement nog niet gebruikt terwel alles werkt.
Volgens KPN zijn dat gewoon standard smsjes en hoef ik niets te doen.

 


Dag @Unionjack Dat is dan een gek bericht. Is het inmiddels al opgehelderd? De kortste klap is, denk ik, om even te bellen met de klantenservice. Daar kan direct worden nagekeken wat er aan de hand is. Dat kan ik als moderator van het KPN Forum ook voor je doen, maar we kunnen niet direct op je reageren. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer?


Hoi @Bart_  Ik heb mijn profiel geupdate.


Ik heb zojuist gekeken, @Unionjack , maar ik kan niets vinden over een afspraak. Ik zie wel dat je eerder deze maand ook al berichten ontving over het aansluiten van een modem en dit hebt gemeld bij de klantenservice. Ik vermoed dat er een foutje in het spel is, waarbij jouw nummer is genoteerd waar dit niet de bedoeling is geweest. 


ok dan bel ik voor de zekerheid om te vragen wat aan de hand is.


@Bart_  vandaag weer een sms over de monteur maar deze keer staat een klanten nr erbij en die is niet van mij.


Dank @Unionjack We hebben inmiddels duidelijk waar het aan ligt en het wordt opgepakt!