Skip to main content

Hey hallo :-)

 

Even een checkvraagje: Afgelopen week mijn verhuizing doorgegeven via MijnKPN. Laatste scherm gaf aan dat ik een bevestigingsmail zou ontvangen. Deze is nog niet binnen, dus vroeg mij af of iemand weet wanneer ik die ongeveer kan verwachten?

 

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Bob

Kunt u denk ik het beste even bellen met KPN 0800 0402, als u op antwoord van een moderator wilt wachten vul dan alvast uw profiel in zodat de moderator met die gegevens mee kan kijken of het in de systemen wel goed staat.


Thanks Maurice! Heb alvast profiel ingevuld. Ben benieuwd wat een moderator kan vinden in de systemen :)


Mail zojuist ontvangen van KPN, waardoor mijn vraag niet langer relevant is. :-)


Vind het wel gek dat sneller internet 200/200 wordt verwijderd, zonder dat de maandelijkse prijs wordt aangepast? Dit terwijl de 200mbit verbinding wel beschikbaar is op mijn nieuwe adres volgens de hoofdpagina van kpn waar je je postcode gegevens moet invullen? Weet iemand hier meer van?


Als ik de bevestigingsbrief bekijk zie ik dat op het nieuwe adres geen glasvezel mogelijk is. Daardoor kun je geen 200/200 snelheid krijgen op het nieuwe adres.