Skip to main content

hoeveel dagen van te voren hoor je de instalatie set te ontvangen ? en zit hier altijd de NT in ?

mvg mikeĀ 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Bij Telfort kreeg je een kleine week voor het aansluiten een NT kastje die door een monteur moest worden geĆÆnstalleerd en een modem en TV ontvanger(ers) toegestuurd , ik ga er vanuit dat dit bij KPN ook hetzelfde is.

Heb je inmiddels wel brieven gehad van kpn over het hoe en wat


Bij Telfort kreeg je een kleine week voor het aansluiten een NT kastje die door een monteur moest worden geĆÆnstalleerd en een modem en TV ontvanger(ers) toegestuurd , ik ga er vanuit dat dit bij KPN ook hetzelfde is.

Heb je inmiddels wel brieven gehad van kpn over het hoe en wat

nee niks alles is via de mail gegaan NT kun je er zo op klikken :)


Bij kpn komt er altijd een monteur om de NT aan te sluiten. Dat mag je in principe niet zelf doen, net zoals je in het geval van DSL niet zelf mag sleutelen aan het IS/RA-punt.


@LisaĀ zou je hier eens in willen duiken ? de 17de ga ik over heb nog geen afspraak of spullen niet dat ik na de 17de nog langer moet wachten. me geduld is inmiddels wel opĀ 

Ā 

eerst moest ik weken al wachten op de oplevring van de glasvezel !! ik wil gewoon dat dan ook de 17de werkt en geen gezeur .


nou blijkbaar staat het opsturen van de spullen voor de donderdag de 11deĀ  en dan moet er dus nog een monteur komen voor de NT zal me benieuwen of ze dit voor de 17de geregeld krijgen !!

Ā 

jaren gelden was het ook geen hele pretiige overstap in andere pand . hoplijk komt het nu wel goed .

maar vertrouwens heb ik nog niet inĀ 


Bij kpn komt er altijd een monteur om de NT aan te sluiten. Dat mag je in principe niet zelf doen, net zoals je in het geval van DSL niet zelf mag sleutelen aan het IS/RA-punt.

komt die van kpn of kpnnetwerk ?Ā 


kpn! KPNNetwerkNL legt de kabel aan en monteert een dummy.Ā 


was echt een klusje van niks 15min later was het opgelverd 🙂 zelf gelijk de fritzbox 7581 er aan gehangenĀ