Skip to main content

Mijn KPN Box 12 valt sinds een week steeds weg. Het is super irritant. Ondertussen ookal 3x gebelt. Maar een oplossing blijft uit. Wat kan ik zelf hier nog tegen doen? Wat ik al heb gedaan is: box gereset. Dns poorten open gezet. Heeft iemand nog ideeen? 

Mijn KPN Box 12 valt sinds een week steeds weg. Het is super irritant. Ondertussen ookal 3x gebelt. Maar een oplossing blijft uit. Wat kan ik zelf hier nog tegen doen? Wat ik al heb gedaan is: box gereset. Dns poorten open gezet. Heeft iemand nog ideeen? 

Mocht je een glasvezelverbinding hebben zou ik eens het ONT 2 minuten van het stroom afhalen en de bekabeling nakijken.

Als dat niet werkt, zou ik zo min mogelijk apparaten aangesloten laten zitten voor 24u om uit te sluiten dat de storing veroorzaakt wordt door een netwerk apparaat van uzelf. Mocht je dan nog problemen hebben zou ik een monteur laten komen (let wel op, als het aan uzelf ligt dient u deze monteur te betalen).

Heeft de klantenservice uw lijn als eens uitgelezen op het moment van storing ?

Dns poorten open gezet.

Wat bedoel je hiermee?

HI ​@AntonStrat, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

De vraag is of je Box zelf wegvalt, of de verbinding. Hoe branden de lampjes de Box 12 als dit gebeurt? Heb je ook de internet tool op onze website gedraaid? 

Als laatste, hoe heb je de modem gereset? Door het resetknopje aan de achterkant ingedrukt te houden tot de modem uit gaat? Zo niet, zou je dit willen doen?

Reageer