Skip to main content

Hallo,

hoek paardenbloem/ boterbloem ligt een glasvezelkabel in 2 stukken.

Waarom wordt deze niet verholpen? Sinds gisteren 16:00 ligt er een oranje kabel in tweeën 

en zojuist langs gewandeld en nu nog steeds. Er wordt een mailtje verstuurd met 4 uur oplossing tijd,

maar die wordt steeds verlengd… ja als niemand iets doet kunnen we blijven wachten 

graag een response 

Bellen over deze storing kan niet want dan verwijzen ze naar kpn.com/storing . Deze schuift de oplostijd steeds op maar aangezien er niemand is bij die kabel is dat niet serieus te nemen 

Nog steeds geen glasvezelinternet in de Risdam. Al sinds donderdag niet..  leuk die gratis hotspot gbs maar niet alle apparatuur in huis kan hier mee omgaan.

Volgens de Gemeente Hoorn had KPN de wijk nog niet mogen aansluiten vanwege de rioolwerkzaamheden. Wanneer komt er een reactie vanuit den KPN?

Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. De netwerkbeheerder zal dit moeten repareren. Die zullen dit dan melden aan kpn. Als de lampjes op het glasvezelkastje en/of modem branden dan werkt het weer😉.

In mijn wijk zijn tot vorige maand de gasleidingen van de straat tot in de woningen vervangen en jawel hoor o.a. ook kapotte KPN glasvezel (en nog wat kapotte hoofdgasleidingen). Op 1 plaats duurde dit 3 weken en op en andere plaats een paar dagen. Heel afhankelijk waar de prioriteiten van het bedrijf KPN-Netwerk liggen. Het forum waar jij dit op post, is van KPN zelf en zij moeten dit bij hun zusterfirma melden en uitsluitend die mogen dat repareren.

Hallo @Vekie ,

Als de storing bekend is op de website van KPN, dan zal deze storing ook opgelost gaan worden. Maar dat kan even duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van de mensen die de reparatie gaan uitvoeren. En zeker in het weekend zijn mensen ook wel eens vrij. 

De storing staat nog steeds niet op de site van KPN. Niet onder mijn postcode in ieder geval...Je kan 100x bellen en dan gebeurt er nog niks. Ik denk dat Ziggo er in Hoorn weer een hoop klanten bijkrijgt binnenkort. Wat een zooitje. Allemaal over op de glasvezel! Als ik dit had geweten had ik het nog even op vdsl gehouden.

Reageer