Skip to main content

na 7 jaren op 7 mb te hebben moeten funktioneren heb ik eindelijk buitengebied gekregen, en zat zowaar op 50 mb wat was ik blij. met nadruk was ik blij…….. zit weer op 7 mb belde vanmorgen en alles gereset maar geen verbetering. men wil me nu een monteur sturen maar in het verleden zijn er al diverse monteuren hier geweest dus heb ik niet veel hoop. alle lampjes branden zoals het voorheen was toen ik wel 50 mb had. ben al meer dan 40 jaren klant bij kpn maar krijg nu toch echt grijze haren. wie heeft er ook ervaring met niet werkend buitengebied?

Hi @lanz1616, ik help je graag op weg om je weer blij te maken en de snelheid weer te herstellen :)

Je hebt al contact met de klantenservice gehad, begrijp ik. Je hebt een afspraak met een monteur aangeboden gekregen, maar ik lees dat je twijfelt. Heb je de afspraak ook ingepland, of dat (nog) niet? Voor de zekerheid: controleer even goed de kabels van het 4G modem (eruit halen en opnieuw aansluiten). Het modem herstarten en resetten kan ook helpen. Wil je daarna de stappen van de installatie van het 4G modem volgen? Ik lees graag wat eruit gekomen is.


Dank u wel voor het advies. Dit had ik al gedaan. Morgen komt er een monteur de zoveelste.... wordt tijd dat kon gaat doen wat ze beloven en waar ik voor betaal. Ben al meer als 40 jaren klant. Heb 33 geen klachten gehad maar nu overweeg ik toch een overstap.


@lanz1616 Ik kan me dan zeker voorstellen dat 't voor frustratie zorgt, ik hoop dat de afspraak goed verlopen is! Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.