Skip to main content

Sinds ik de ‘Superwifi’ kastjes heb werken de chromecasten (meerdere) niet meer goed. Soms krijg ik of mijn vriendin er geen contact mee, het werkt soms dus wel. Vriendin heeft een vrij nieuwe I-phone en er een stuk meer last van dan ik met mijn nieuwe Samsung. Toen ik de chromecast naar fabrieksinstellingen wilde terug brengen kon ik ook de figuratie niet voltooien omdat ik AP-isolatie moest uitschakelen maar dat zit dus niet op mijn experia v10 box (na wat googlen en zelf kijken bij instellingen). Ik kon het wel voltooien toen ik de ‘superwifi’ schotels uitzetten. Dat lag dus echt aan de schotels. Vraag is dus kan ik iets in een instelling veranderen om het te verbeteren? Of kan dat op een andere manier? 2 mensen gesproken bij KPN die het allebei niet wisten.

Hallo @DeDaan , heb je die vraag al eerder gesteld onder een andere forumnaam?

Dezelfde vraag heb ik van de week ook al een keer gelezen op het forum.

 


Nee en ik heb net ook even gekeken maar zie inderdaad ongeveer dezelfde vraag van een Erik (3 maanden geleden) met als antwoord dat het waarschijnlijk aan die telefoon ligt.  Heeft die vraag van de week een beter antwoord gekregen @JanD  ?


U gebruikt toch niet het gastennetwerk hé?


Nee en dan zou het volgens mij ook niet werken en niet soms wel en soms niet.


Hoi @DeDaan, opvallend dat je Chromecasts niet altijd meer goed werken sinds je SuperWifi aangesloten hebt. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing, Jan en Nick zijn al begonnen zie ik.

Voor de meelezers: Heb je de link naar het andere topic nog? Daarnaast ben ik benieuwd naar welke Chromecasts je hebt? Heb je daarnaast nog andere apparatuur, en hoe heb je alles aangesloten?