Skip to main content

Ik heb geen internet en tv en telefoon gehad van donderdag 9-7-2020 10:24 uur tm 14-7-2020 16:00.

tevens kwam 1 monteur niet opdagen en heeft 1 monteur beweeggeluiden gemaakt waardoor er de volgende dag weer een monteur moest komen.

nu heb ik eea in de tool van compensatievergoeding ingevoerd en kom dan op 6 euro voor het ongemak. Ik ga er vanuit dat dit een foutje in de programmatuur is.

ik hoor graag hoe dit op een proffesionele manier opgelost wordt door kpn. Ik vind het alleen wel heel erg knullig dat je dit soort zaken via een forum op moet lossen omdat er op de website van kpn niets te vinden is. Komt over als een beetje handjeklap, onderling matsen. Een heel bijzondere ervaring die ik van kpn nog niet kon. Ik kijk bij kpn nergens meer van op maar dit spant toch wel de kroon.

Nee, dat is geen foutje. Er wordt gewoon berekend wat je normaal gesproken kwijt zou zijn voor deze dagen qua abonnementskosten. Dat is de vergoeding/compensatie waar je recht op hebt. Ik begrijp dan ook niet zo goed wat daar niet 'professioneel' aan zou zijn. 


Hoi @Jfkjfk . Wat vervelend dat je zo lang zonder diensten hebt moeten zitten.

Ik vrees dat het bedrag klopt. Dit is compensatie regeling voor particuliere klanten. Bij een storing probeert KPN zo snel mogelijk de zaak te repareren. Helaas ging dit bij jou niet in één keer goed, zo te lezen maar dat zullen wij ook niet moedwillig hebben gedaan. Ik denk dat ik niet zo veel voor je kan doen. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.