Skip to main content

Van woensdag 24 februari 10:00 uur tot vrijdag 26 februari 16:00 uur hebben wij (en nog zo'n 1100 mensen) geen internet en tv gehad als gevolg van een kapotte kabel door graafwerkzaamheden. Dat is niet bepaald handig i.v.m. thuiswerken en een dochter in het eindexamenjaar die allerlei projecten op tijd af moet hebben.

Wij hebben daardoor extra kosten moeten maken. Ik weet dat we recht hebben op compensatie. Dat is per dag 1/30 van het maandbedrag. Niet veel, maar toch. Via de KPN-site kunnen we dat aanvragen. Maar als ik dat doe, dan krijg ik maar vergoeding voor 2 dagen, terwijl de storing zich verspreid over 3 dagen voordeed. Het gaat weliswaar om een klein bedrag, maar ik vind dit niet correct. En jammer dat je er zelf achteraan moet.

Dus ik weet de webpagina te vinden, maar daar kun je alleen aanvinken dat je akkoord bent met de vergoeding, en dat ben ik niet. Handige jongens. Hoe krijg ik de vergoeding waar ik recht op heb?

Hoi @js1971, welkom. 

Je moet natuurlijk wel krijgen waar je recht op hebt. De storing wordt nu naar beneden afgerond, niet naar boven. Ik ga kijken of wij daar wat intern mee kunnen. Voor nu, vul jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer, dan crediteer ik 3 dagen abonnementsgeld. :blush:


Beste Hanna,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb m'n profiel aangevuld met postcode en huisnummer. Alvast bedankt voor het crediteren en voor het doorgeven van de ‘bug’.

 


Hoi @js1971,

Bedankt! ik heb het voor je verwerkt :blush:. Je vind de correctie op de eerst volgende factuur.