Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb geprobeerd een aanvraag te doen voor een compensatie i.v.m. een storing die al sinds 15 januari speelt. Echter, ik kan dit digitale formulier niet invullen omdat het aangeeft dat er geen storing is geweest en dan nog, je kunt dan een vergoeding voor max 3 dagen aanvragen??? Een kijkje in mijn dossier bij KPN zegt genoeg denk ik. Wie wil dit voor mij oppakken en fatsoenlijk afhandelen? Voor de duidelijkheid: vandaag, 15 maart, twee maanden na het eerste storingsbericht is er bij mij voor de deur gegraven en hebben ze de verbinding weer werkend gemaakt. Inmiddels heb ik wel al 2 maanden mijn abonnement per automatische incasso betaald.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Teesje

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @TeesjeTee, ik kijk graag eens mee wat ik voor je kan betekenen hierin. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag Want ik begrijp dat je 2 maanden zonder diensten hebt gezeten? 


Goedenavond Bart,

Ik heb e.e.a. toegevoegd aan mijn ‘profiel’. Ik heb i.d.d. 2 maanden zonder internet gezeten. Wel tussentijds  (17 februari) Digitenne ontvangen maar daar moest ik zelf over bellen (en toen begreep ik dat dat een servicedienst is van KPN om mensen zonder internet TV dit te sturen, maar was bij mij al die tijd niet gebeurd en ik heb vaak genoeg gebeld. Ik had eerst ook alleen maar NL 1, 2 en 3 met Digitenne. En terwijl dit, naar ik begreep, makkelijk te regelen is, heb ik hier ook weer een aantal keer voor moeten bellen en werd er in eerste instantie gezegd dat dat voor de Backoffice is (of Front, ik weet het allemaal niet meer.. ) Ook Eerste lijn en Tweede lijn werden genoemd, maar direct oplossen/regelen ging niet… Ik heb geen klachten over de personen die mij te woord hebben gestaan, maar in mijn optiek gaat het erom dat er zaken opgelost worden, en bij mij is dat uiterst moeizaam gegaan. Ik neem aan dat alles te lezen is in ‘mijn’ dossier bij de KPN. Ik kan wel een hele uiteenzetting geven, maar ben er al zó lang mee bezig…

Dus, ja, ik hoop dat jij mij hierbij kunt helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Teesje


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je 22 januari voor het eerst hebt gebeld hierover. De 15e van maart is het opgelost, eindelijk. Heel fijn natuurlijk, maar nu heb je al die tijd betaald terwijl je geen diensten had. Dus die tijd zonder diensten heb ik voor je vergoed en vind je in mindering op de volgende factuur. 


Goedenavond,

 

Daar ben ik zeker mee geholpen, maar ik hoop ook dat KPN nog eens wil kijken waar in de organisatie winst te behalen valt m.b.t. de klantenservice en hoe zaken beter opgevolgd kunnen worden. Overigens heb ik wel degelijk vanaf 15 januari geen internet gehad, want toen werd mij per sms medegedeeld dat er door een storing geen internet mogelijk was. Op 21 januari ontving ik bericht dat de storing opgelost was, maar dat gold niet voor mijn aansluiting. Dus heb ik inderdaad op 22 januari gebeld. Ik ga ervan uit dat de vergoeding voor deze gehele periode geldt, dus vanaf 15 januari. 

Dank in ieder geval voor de reactie en medewerking, dat scheelt weer een aantal telefoontjes: daar heb ik er teveel van moeten plegen... 

Nogmaals: dank! 

Met vriendelijke groet,

Teesje


Ga ik zeker meenemen. Bedankt. In ieder geval blij dat ik heb kunnen helpen. Mocht er nog weer iets zijn, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.


Goede middag, ik heb een storing van gehad aan tv/internet/telefoon van 2 maanden…...(op  2 dagen na) en heb ook middels automatisch incasso betaald.

tot op heden krijg ik het niet voor elkaar om voor deze periode gecrediteerd te worden

 

grt


@roeulx : lukt dat via: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/ ?