Skip to main content

Sinds start abonnement in 2021 heb ik problemen met internet en televisie. Internet valt weg en TV loopt vast. Op aanraden van jullie heb ik twee wifi versterkers geplaatst. Storingen bleven zich voortdoen en vele malen gebeld. Heel vaak gereset en tot slot werd me geadviseerd om mijn elektrische bekabeling te vervangen want die zou storen. Dit laatste vond ik veel te ver gaan. In de zomer van 2021 leek alles eindelijk goed te functioneren maar januari dit jaar was het weer raak. Uiteindelijk heb ik op 7 april een monteur aan huis gehad vanuit KPN. Wat bleek nu, er zat iets los in het kastje van de aansluiting van de kabel. Volgens de monteur was dit prima meetbaar en had zeker veel eerder opgemerkt moeten worden. Na ruim twee jaar blijkt het nu goed te functioneren. Maar.. Dit heeft me wel heel veel inspanning gekost wat achteraf niet nodig was geweest als er juist gemeten was. Hiervoor wil graag een compensatie vooral ook omdat dit meetbaar is volgens de monteur en al lang opgemerkt had moeten worden.  

Beste @Hans Egelmeers, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier zo lang hinder van hebt ondervonden! Ik kan me voorstellen dat je dit eerder opgelost had willen zien. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen dan je 'dossier’ erbij nemen en met je meekijken wat in deze situatie een gepaste oplossing is. 


Dat heb ik gedaan, maar ze zeggen daar dat dat online moet


Dat is gek! Je kunt bij een, zoals wij dit noemen, dienstgenerieke storing wel een vergoeding aanvragen via kpn.com/storing. Maar daar is hier geen sprake van. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik heb even gekeken en zie dat het glasvezelkastje en een superwifi punt vervangen zijn. Voor het ongemak kan ik een compensatie van 25 euro bieden. Mocht je hiermee akkoord gaan, wil je het me laten weten? Dan zal ik dit op de volgende factuur in mindering brengen. 


Dag Marcia,

€ 25,- voor twee jaar gedoe en heel vaak bellen vind ik geen compensatie maar iemand de mond proberen te snoeren. Ik verwacht dus echt wel wat meer. 


Dag Marcia,

€ 25,- voor twee jaar gedoe en heel vaak bellen vind ik geen compensatie maar iemand de mond proberen te snoeren. Ik verwacht dus echt wel wat meer. 

Wat verwacht je voor compensatie dan? Het is altijd lastig daar een bedrag aan te koppelen. Je hebt gebruik kunnen maken van diensten maar wel met gebreken. Het blijft een lastige discussie..


2 jaar lang slecht tot matig internet. Van de 4 tv's zijn er lang maar twee geweest die goed functioneren. Alles bij elkaar vele uren bellen. Dan verwacht ik minimaal € 250,-. En dan nog vind ik het alles bij elkaar een zeer bedenkelijke situatie zeker nu blijkt dat dit via online meting direct gesignaleerd had kunnen worden. 


2 jaar lang slecht tot matig internet. Van de 4 tv's zijn er lang maar twee geweest die goed functioneren. Alles bij elkaar vele uren bellen. Dan verwacht ik minimaal € 250,-. En dan nog vind ik het alles bij elkaar een zeer bedenkelijke situatie zeker nu blijkt dat dit via online meting direct gesignaleerd had kunnen worden. 

Ik laat een reactie hierop over aan een moderator. Dat lijkt me beter. 


2 jaar lang slecht tot matig internet. Van de 4 tv's zijn er lang maar twee geweest die goed functioneren. Alles bij elkaar vele uren bellen. Dan verwacht ik minimaal € 250,-. En dan nog vind ik het alles bij elkaar een zeer bedenkelijke situatie zeker nu blijkt dat dit via online meting direct gesignaleerd had kunnen worden. 

Als je zo ontevreden was waarom ben je dan gebleven vraag ik mij af?


Omdat ik er van uit ging dat t opgelost werd. Dat is nu ook, maar achteraf blijkt dat dit veel eerder had gekund en bij goede meting. Daarnaast ben ik van vaste contracten en ben geen hopper.

 


Ik kan van een afstand niet bevestigen dat het probleem dat nu geconstateerd is, ook datgene is wat al twee jaren speelde. Wel is het zo dat we in dit soort situaties maximaal 25 euro coulance kunnen bieden. Dat is dus wat ik voor je kan betekenen. Ik kan er niets anders van maken😕.


Jammer.Â