Skip to main content

Even een kort bericht over mijn ervaring met KPN support vandaag.

Vanmorgen deed de TV het niet en kwam er snel achter dat het glasvezel modem het niet meer deed. Support gebeld en kreeg gelijk een afspraak tussen 1 en 5 vandaag voor een monteur bezoek.

Monteur belde om 12:30 dat hij om 13:10 voor de deur zou staan. Hij kwam, bevestigde mijn vermoeden dat het glasvezel modem stuk was, verving hem door een nieuwe en alles werkt weer.

Service zoals verwacht maar toch een bericht hier omdat ik te weinig positieve service berichten hier tegenkom :)

(Kreeg zelfs nog bewijs dat mijn huidige mesh niet goed is, maar geen push verkoop voor Wifi punten, zeer professioneel gehandeld door de monteur). 

Heel blij met je korte bericht, @mhans: óók leuk om te lezen dat een storingsmelding ook heel soepel kan verlopen!

Ik weet zeker dat mijn collega dit ook kan waarderen, dus ik stuur een link naar jouw topic door. Dank je wel voor de genomen moeite! 😊


Jep. Top service.

Als de NT stuk is (meestal begeeft de voeding het na een jaar of 9 à 10 continu aan) heb je niks meer. Ook geen internet. Geldt ook voor modem. Wordt over het algemeen zéér vlot vervangen.



Ik weet zeker dat mijn collega dit ook kan waarderen


Reactie van de betreffende monteur: Dankjewel voor het delen! 😍😍