Skip to main content

Vandaag 15 augustus 2023 13:00uur gebeld met klantenservice. Een medewerkster neemt op en ik stel mijn vraag, erg behulpzaam probeert ze mij te helpen, meneer ik zet u even in de wacht voor overleg etc.. en vervolgens na 30min in de wacht te hebben gestaan neemt een andere medewerker uit het land de tel op en zegt kan ik u helpen… 😭

Vandaag 15 augustus 2023 13:00 uur gebeld met klantenservice met een vraag over mijn internet. Netjes heeft een mevrouw opgenomen en samen 10a 15 minuten overleg gehad. Vervolgens heeft ze mij in de wacht gezet om te overleggen etc.. na 30 minuten wachten neemt een andere medewerker ergens anders uit het land de telefoon op en zegt Dag meneer waar kan ik u mee helpen ..😭

mijn vraag : is dit de communicatie methode van kpn klantenservice ? 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hallo @Verde ,

Waarschijnlijk ben je door de eerste medewerker doorgezet naar de afdeling die jou het beste kan helpen met jouw vraag.  (Dat is bij mij onlangs ook gebeurd.) 

En kennelijk zijn de wachttijden (nu midden in de zomervakantie) behoorlijk lang. 

Hopelijk ben je uiteindeljk goed geholpen door de tweede medewerker. 


Bedankt voor uw reactie, maar deze tweede medewerker was totaal nergens van op de hoogte ! Nadat ik hem heb gevraagd hoe ik met hem nu in contact ben gekomen gaf deze als antwoord : ik werd gebeld enof doorverbonden.

maar inhoudelijk was bij deze meneer niets bekend wat al was besproken met de eerste mevrouw. Dus de eerste mevrouw heeft gewoon eigenlijk net gedaan of het gesprek met mij niet heeft plaats gevonden, en ze kwam nog behulpzaam over. Het ging over thuis internet wat al langere tijd toe is/was aan een update ivm slechte wifi 


Ik heb dit ook als erg teleurstellend ervaren aan de andere kant van de hoorn..soort bedrogen gevoel. 🤷‍♂️


Als u bereid bent dan wil/kan ik u uitgebreid mijn probleem uitleggen. Kan ook via mail 


Goedemorgen @Verde en welkom hier op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je geen goed gevoel krijgt wanneer je wordt doorverbonden en de persoon die je te spreken krijgt, geen idee heeft waarvoor je precies belt. Dat zou ik zelf ook als teleurstellend hebben ervaren. Voor wat het waard is, wil je daarvoor namens KPN excuses voor aanbieden.

 

Als u bereid bent dan wil/kan ik u uitgebreid mijn probleem uitleggen. Kan ook via mail 

Je mag je probleem hier gewoon uitleggen hoor, daar is dit forum juist voor bedoeld :) 


Goedemorgen 

ik probeer een telefoon nummer te vinden van kon klantenservice ivm problemen met mijn tv ontvangers

ben invalide dus afhankelijk van derden. Mijn buurman heeft geprobeerd een foutcode te herstellen maar is niet gelukt 

krijg op mijn scherm tekst : geen signaal 

herstart modem geeft eerst :geen signaal, dan volgt toch een actie net aks gevolg fout 561 en ook nieuwe software ophalen werkt niet .

buurman vermoed ook breuk in stroomkabel om modem aan en uit te zetten 

graag contact maar vind geen telefoonnummer! 
vriend

 


Goedemorgen @klaashomans en bedankt voor je bericht.

Je kunt onze klantenservice bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Dat is de snelste manier om met ons in contact te komen! Laat je weten of het is gelukt?


Reageer